  • Data: 2020-12-14 21:12:47
    Temat: Re: Wymiana akumulatora AGM (Start-stop)
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .12.2020 o 20:59 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    pisze:

    > A nie mozna włozyc normalnego i wyłączyc tego irytujacego start stopu?

    Nie wiem, mam guzik od s-s ale po każdym rozruchu sam zmienia pozycję na
    ON. Zazwyczaj i tak już odruchowo po każdym rozruchu zmieniam jego pozycję
    na OFF, ale pewnie jest jakiś sterownik, który nigdy nie śpi i coś tam
    sobie po kryjomu sprawdza...
    Wszędzie piszą, że zamiast AGM nie można wkładać zwykłego bo alternator
    inny, proces ładowania inny itp.

    TG