  • Data: 2020-12-15 17:29:22
    Temat: Re: Wymiana akumulatora AGM (Start-stop)
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .12.2020 o 17:17 Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Bo w temacie wątku to mieli rację - idz do budy z akumulatorami to ci
    > powiedzą a jak się da to i wymienią.

    To zrobiłem zanim tu napisałem.
    Jeden (u mnie na wsi) zeznaje, że "nic się nie powinno stać", drugi - (na
    górczewskiej, na wylocie na Kampinos), że trzeba wymieniać z podtrzymaniem
    a i tak czasami trzeba podjechać do elektryka na adaptację".
    Jakie wnioski?

    Tyle aut się telepie z tym startstopem i nikt sam nie wymieniał
    akumulatora? - aż dziwne, że nawet tu nikt tego nie ćwiczył...Wszyscy po
    nowy akumulator jadą do ASO?

    TG