  • Data: 2020-12-15 15:06:35
    Temat: Re: Wymiana akumulatora AGM (Start-stop)
    Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak nie zapomnę wyłączyć  guzika to nie korzystam. Są auta gdzie można
    > to wyłączyć na stałe?
    > Bo z tego co widziałem teraz w nowych autach wogóle nie można tego
    > zdeaktywować.
    >
    > TG

    Mam C5 z wyłączonym na stałe. Nie wiem jak to zrobione bo taki kupiłem.
    Zapala się wprawdzie po zatrzymaniu lampka ECO ale silnik nie gaśnie i
    nie nalicza czasu działania eco.
    Przycisk wyłączenia ECO zapala swoją kontrolkę po wciśnięciu ale to nic
    nie zmienia więc nie muszę wciskać.
    Tak więc można. Sądzę, że są od tego specjaliści i zrobią to w każdym
    samochodzie.