-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!peer04.fr7!news.highwinds-
media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.
neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Wylany Amortyzator
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <562ea140$0$9562$65785112@news.neostrada.pl>
<1juma9nf1a0g$.1cnskhp4rcw2j$.dlg@40tude.net>
<562fd670$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
<pgs7kkqd1zss$.1mhlzj5tq8fhc.dlg@40tude.net>
<e...@g...com>
<1qfi8bdcbwicm$.9is2vguto3bv.dlg@40tude.net>
<6...@g...com>
<qa210fgfwg1e$.41omfyhhi80e$.dlg@40tude.net>
<118ldxpqmuqen$.ysqivmn3j3gz.dlg@40tude.net>
<c...@g...com>
<xxfenjl1h2vy.mjy9rmc97p51$.dlg@40tude.net>
<0...@g...com>
<1sloohuf4s54y$.16l1d2stbgcwg.dlg@40tude.net>
<a...@g...com>
Date: Sat, 31 Oct 2015 15:20:15 +0100
Message-ID: <7jp5bfeja561.2uvnlegwgdiv$.dlg@40tude.net>
Lines: 34
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1446301226 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 690 89.77.179.152:2372
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3114
X-Received-Body-CRC: 2397517610
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2571377
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sat, 31 Oct 2015 05:34:55 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):
> Wydawało mi się ze temat jest o zbieżności a nie pochyleniu kola. Dalej dorabiasz
pizdzie uszy bo nie potrafisz udowodnić ze po wymianie kolumny na nowa bezwzględnie
trzeba regulować zbieżność.
Temat jest o geometrii zawieszenia ogólnie, zresztą z prostej geometrii
wynika że zmiana ustawienia na tych śrubach zmiania położenie mocowania
drążka kierowniczego wobec osi kolumny. Czyli zmienia też zbieżność.
Gdyby drążek kierowniczy z przekładnią kierowniczą był na dole, blisko osi
obrotu na sworzniu zwrotnicy (jak np. w Civicu VIII) to wpływ takiej zmiany
na zbieżność byłby minimalny i być może nawet zaniedbywalny.
Ale tam gdzie jest wyżej, tam ta różnica będzie już istotna.
> Daj rysunek techniczny kolumny z którego będzie wynikało ze pole tolerancji
mocowania wajchy to 2 centymetry i ze wajcha może być dłuższa albo krótsza o 3
centymetry.
Nawet w toleracji zero dla mocowania drążka kierowniczego nadal trzeba to
zrobić.
Instrukcja serwisowa oczywiście również mówi że trzeba to zrobić :)
Ciekawe po co?
>Przy okazji. Po kilku latach śrub mocujących kolumnę do zwrotnicy częściej nie daje
się wyjąć niż wyjąć. Walenie młotem i ogrzanie palnikiem to norma.
Jak samochód serwisujesz tak jak piszesz, to z pewnością.
Spotykam takie problemy właśnie w samochodach serwisowanych przez papraków.
Bo jakoś złośliwie jak samochód ma nawet sporo lat, ale złożony był w
fabryce, to rozkręca się bez problemu (z bardzo rzadkimi wyjątkami). Jak
ktoś serwisując przestrzega procedur, to też wszystko jest ok.
Natomiast owszem jak ktoś serwisuje nieprawidłowo, to potem trzeba walić,
ciąć i używać łomów.
Następne wpisy z tego wątku
- 31.10.15 15:30 Tomasz Pyra
- 31.10.15 15:48 Zenek Kapelinder
- 31.10.15 23:01 Tomasz Pyra
- 01.11.15 00:00 Zenek Kapelinder
- 01.11.15 00:52 Tomasz Pyra
- 02.11.15 11:09 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe