eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWylany AmortyzatorRe: Wylany Amortyzator
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!peer04.fr7!news.highwinds-
    media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.
    neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Wylany Amortyzator
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <562ea140$0$9562$65785112@news.neostrada.pl>
    <1juma9nf1a0g$.1cnskhp4rcw2j$.dlg@40tude.net>
    <562fd670$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
    <pgs7kkqd1zss$.1mhlzj5tq8fhc.dlg@40tude.net>
    <e...@g...com>
    <1qfi8bdcbwicm$.9is2vguto3bv.dlg@40tude.net>
    <6...@g...com>
    <qa210fgfwg1e$.41omfyhhi80e$.dlg@40tude.net>
    <118ldxpqmuqen$.ysqivmn3j3gz.dlg@40tude.net>
    <c...@g...com>
    <xxfenjl1h2vy.mjy9rmc97p51$.dlg@40tude.net>
    <0...@g...com>
    <1sloohuf4s54y$.16l1d2stbgcwg.dlg@40tude.net>
    <a...@g...com>
    Date: Sat, 31 Oct 2015 15:20:15 +0100
    Message-ID: <7jp5bfeja561.2uvnlegwgdiv$.dlg@40tude.net>
    Lines: 34
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1446301226 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 690 89.77.179.152:2372
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3114
    X-Received-Body-CRC: 2397517610
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2571377
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 31 Oct 2015 05:34:55 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Wydawało mi się ze temat jest o zbieżności a nie pochyleniu kola. Dalej dorabiasz
    pizdzie uszy bo nie potrafisz udowodnić ze po wymianie kolumny na nowa bezwzględnie
    trzeba regulować zbieżność.

    Temat jest o geometrii zawieszenia ogólnie, zresztą z prostej geometrii
    wynika że zmiana ustawienia na tych śrubach zmiania położenie mocowania
    drążka kierowniczego wobec osi kolumny. Czyli zmienia też zbieżność.

    Gdyby drążek kierowniczy z przekładnią kierowniczą był na dole, blisko osi
    obrotu na sworzniu zwrotnicy (jak np. w Civicu VIII) to wpływ takiej zmiany
    na zbieżność byłby minimalny i być może nawet zaniedbywalny.

    Ale tam gdzie jest wyżej, tam ta różnica będzie już istotna.


    > Daj rysunek techniczny kolumny z którego będzie wynikało ze pole tolerancji
    mocowania wajchy to 2 centymetry i ze wajcha może być dłuższa albo krótsza o 3
    centymetry.

    Nawet w toleracji zero dla mocowania drążka kierowniczego nadal trzeba to
    zrobić.
    Instrukcja serwisowa oczywiście również mówi że trzeba to zrobić :)
    Ciekawe po co?


    >Przy okazji. Po kilku latach śrub mocujących kolumnę do zwrotnicy częściej nie daje
    się wyjąć niż wyjąć. Walenie młotem i ogrzanie palnikiem to norma.

    Jak samochód serwisujesz tak jak piszesz, to z pewnością.
    Spotykam takie problemy właśnie w samochodach serwisowanych przez papraków.

    Bo jakoś złośliwie jak samochód ma nawet sporo lat, ale złożony był w
    fabryce, to rozkręca się bez problemu (z bardzo rzadkimi wyjątkami). Jak
    ktoś serwisując przestrzega procedur, to też wszystko jest ok.

    Natomiast owszem jak ktoś serwisuje nieprawidłowo, to potem trzeba walić,
    ciąć i używać łomów.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: