eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWylany AmortyzatorRe: Wylany Amortyzator
  • Data: 2015-11-02 11:09:10
    Temat: Re: Wylany Amortyzator
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości
    >Wydawało mi się ze temat jest o zbieżności a nie pochyleniu kola.
    >Dalej dorabiasz pizdzie uszy bo nie potrafisz udowodnić ze po
    >wymianie kolumny na nowa bezwzględnie trzeba regulować zbieżność.

    Jesli na tych otworach jest taki luz, to mozesz oba skrecic przy
    prawej lub lewej krawedzi.
    Kolumna bedzie wiec o te 0.5mm blizej lub dalej od osi samochodu, bo
    pozycje piasty od dolu wyznacza wahacz.
    A koncowka drazka kierowniczego bedzie nadal po staremu. I kolumna sie
    przekreci.

    A jeszcze dochodzi kwestia rozlaczenia dolnego sworznia zwrotnicy - tu
    nie wiem, moze i to dokladne, i po ponownym skreceniu nic sie nie
    przestawi o wiecej niz 0.1mm.

    > Daj rysunek techniczny kolumny z którego będzie wynikało ze pole
    > tolerancji mocoania wajchy to 2 centymetry i ze wajcha może być
    > dłuższa albo krótsza o 3 centymetry. Jak na razie wychodzi ze >gdyby
    > kolumna była wykonywana w tolerancji dla wideł i łopat to maksymalna
    > niedokładność to po 0,25mm w każda stronę od wymiaru nominalnego.
    > Przy okazji. Po kilku latach śrub mocujących >kolumnę do zwrotnicy
    > częściej nie daje się wyjąć niż wyjąć. Walenie młotem i ogrzanie
    > palnikiem to norma.

    Z powodu zapieczenia na tej obejmie, czy z powodu zapieczenia w
    otworze piasty ? Ktory pare cm dlugosci ma, jesli dobrze widze.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: