  • Data: 2019-03-11 19:18:50
    Temat: Re: Wtargnięcie. Nie wystarczy zwolnić.
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-03-11 o 17:54, n...@n...invalid pisze:

    > Maluch ma 3m, ja proponowałem średnio 4.2...

    Średnio? Nie umiesz rozpoznać marki samochodu z filmu?

    > Niech będzie 15m ....

    > Jesteś nieukiem, skoro proste zasady fizyki nazywasz kłamstwem?

    Kłamiesz że miał 30km/h Skąd ta wiedza? W/d mnie miał znacznie większą
    prędkość.

    > Cały wątek gardłujesz o prędkości.

    Niewygodne wyciąłeś? A to ciekawe :)

    > I znowu o prędkości, która "rzekomo" nie jest tematem zainteresowania...

    Bo ma być bezpieczna. Nie jest, co widać. Nie interesuje mnie jej
    "wielkość" dla jednego będzie to 40km/h a dla innego 15km/h.

    Widać rozmawiam z ignorantem :)

    > O ROTFL^2

    Nie podoba się Tobie że zatrzymał się na 20 metrach (znaczy aż na chodniku)?

    > Wysłalbym cie do wora boś niereformowalny, ale że mnie rozbawiłeś tym
    > hamowaniem w 1 sekundzie z 50km/h na 15 metrach na mokrej nawierzchni, to
    > się pośmieję jeszcze

    Od razu mnie wrzuć do wora, nie zamierzam rozmawiać z ignorantem :)

    Przy okazji, NIE ODPOWIEDZIAŁEŚ na pytanie. Brak wiedzy czy ignorancja?
    Bo ładnie je wyciąłeś w cytacie. Unikasz odpowiedzi a mi zarzucasz
    unikanie?

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>