  • Data: 2019-03-11 20:42:56
    Temat: Re: Wtargnięcie. Nie wystarczy zwolnić.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.03.2019 o 10:40, r...@k...pl pisze:

    > Może inny post mi się wyświetla :>

    Ten sam.

    > "Kierowca samochodu osobowego nie zachował szczególnej ostrożności podczas
    > zbliżania się do przejścia dla pieszych ale to *** niebezpieczne zachowanie się
    > pieszego bezpośrednio doprowadziło do wypadku drogowego ***."

    A wcześniej:

    "Orzeczenia sądu _nie_pamiętam_już_do_końca_ aczkolwiek z grubsza
    przytoczę:"

    Czyli w wolnym tłumaczeniu chuj wie jak było, ale uznali mnie winnym,
    mimo że uważam, że winnym był pieszy, pieszemu nawet nikt sprawy nie
    założył.

    Tyle w temacie "jeśli trafiłem pieszego to znaczy że wtargnął i niby
    miał pierwszeństwo, ale przecież każdy wie, że pieszy ma pierwszeństwo
    tylko jak nic nie jedzie" uznał sąd. EOT.