  • Data: 2019-03-11 20:04:38
    Temat: Re: Wtargnięcie. Nie wystarczy zwolnić.
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-03-11 o 19:44, (Tom N) pisze:

    > Taki znaczek " oznacza cytat. Proponowałem ci, zebys sobie źródo znalazł,
    > ale zbyt jesteś zajęty...

    > I zrobiłeś z 15 metrów 20, jesteś miszczem [1]

    Nie, dodałem 5 metrów chodnika, miszczu intelektu. Pisałem że miał
    odległość ok 15m od przejścia a nie chodnika :>

    Pytałeś ile metrów od przejścia a nie do momentu zatrzymania.
    No szkoda że wyciąłeś i zapomniałeś :)

    > Nie zadałeś żadnego pytania, na które warto by odpowiadać,

    Dla mnie to istotne, skoro się na to powołujesz (wtargnięcie/temat wątku).

    > manipulujesz danymi,

    Nie, Ty próbujesz manipulować, co koryguję i wyjaśniam.

    Uśredniasz długość pojazdu, podajesz dane niezwiązane z faktem,
    zmieniasz długość drogi hamowania do momentu zatrzymania.

    > przyparty do muru zmieniasz założenia

    Jakie założenia?

    > i usiłujesz skierować dyskusje
    > na tory ad personam.

    Nazywasz mnie nieukiem, to jakiś zabieg merytoryczny czy czysta
    hipokryzja? :)

    > Kogo i kiedy do wora włożę, to ja zadecyduje a nie ty.

    To sobie decyduj :)
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>