  • Data: 2019-03-11 16:06:20
    Temat: Re: Wtargnięcie. Nie wystarczy zwolnić.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 11 Mar 2019 15:48:52 +0100, w <5c867589$0$483$65785112@news.neostrada.pl>,
    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Musisz się zatrzymać, jeśli jest tam pieszy. Na dodatek linia

    Nadal mogę przepuścić pieszego bez zatrzymywania.
    Wiele razy udawało mi się, i to zgodnie z przepisami.
    W wolnej chwili nauczę cię :D

    > Rozpatrujemy sytuację, gdzie pieszy
    > wchodzi na przejście i sobie idzie.

    Widzę, że teraz próbujesz dopasować sytuację tak, aby rzeczywiście trzeba było
    się zatrzymać.

    > Swoim "zbliżaniem" nie wolno Ci
    > narażać pieszego, żeby przyspieszał czy zwalniał (straszyć).

    A jeżeli pieszy się w ogóle boi samochodu, to mam zjechać na pobocze? ;D

    > Rozmawiamy o przejściu dla pieszych. Sam próbujesz forsować tezę, że coś
    > pisałem o linii bezwarunkowej...takie tam brednie z Twojej strony :)

    Sytuacja jest identyczna. Tu auta na głównej, tam pieszy :)
    Idę po popcorn i czekam na dowody, iż muszę się zatrzymać, bo inaczej wystarszę
    pojazdy na głównej :D