  • 41. Data: 2011-04-23 00:56:58
    Temat: Re: Wszystkie auta jeżdżą tak samo
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 22 Apr 2011 22:44:22 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    > Nie 2x, ale zdecydowanie gorszą.

    a co im się dzieje po 100.000? naraz się psują?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 42. Data: 2011-04-23 02:36:14
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Tomasz Pyra

    > Po pierwsze ma bardzo dużo

    Ma stosunkowo niewiele, bo zawieszenie ma dość mały wpływ na hamowanie na
    wprost na idealnym asfalcie, liczą się głównie opony.

    > po drugie nie wiem dlaczego zakładasz że
    > różnice będą tylko na równej nawierzchni,

    Wręcz przeciwnie, uważam, że różnice pomiędzy zawieszeniami będzie dużo
    bardziej widać na gorszej nawierzchni.

    > a po trzecie co to za
    > autostrada z dziurawymi łukami?

    A taka jakaś dziurawa. ;)

  • 43. Data: 2011-04-23 10:03:26
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin JK

    > W związku z czym swoje "odkrycie" możesz o kant dupy roztłuc.

    Bo?

  • 44. Data: 2011-04-23 12:06:57
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-04-23 02:36, to pisze:
    > begin Tomasz Pyra

    > Ma stosunkowo niewiele, bo zawieszenie ma dość mały wpływ na hamowanie na
    > wprost na idealnym asfalcie, liczą się głównie opony.

    Przykro mi, ale jest dokładnie odwrotnie.
    Cinquecento na seryjnych badziewiackich hamulcach, zwykłych cywilnych
    oponach i ze sportowym zawieszeniem hamuje 100->0 na 36-37m.

    > Wręcz przeciwnie, uważam, że różnice pomiędzy zawieszeniami będzie dużo
    > bardziej widać na gorszej nawierzchni.

    Praktyka pokazuje, że nie ma to znaczenia dopóki nierówności nie są
    takie że samochód z seryjnym zawieszeniem zaczyna walić podwoziem o ziemie.

  • 45. Data: 2011-04-23 13:38:47
    Temat: Re: Wszystkie auta je?d?? tak samo
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-23 10:03, to pisze:
    > begin JK

    > Bo?

    Bo opisałeś swoje jednostkowe, subiektywne
    wrażenie.

    JK

  • 46. Data: 2011-04-23 18:10:48
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "to"

    > Nie 2x, ale zdecydowanie gorszą.

    Wycofaj się Waść wstydu sobie oszczędź :)

  • 47. Data: 2011-04-23 18:25:31
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin masti

    > a co im się dzieje po 100.000? naraz się psują?

    Nie wiesz co się dzieje z elementami zawieszenia czy oponami po takim
    przebiegu?

  • 48. Data: 2011-04-23 18:25:45
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Przemysław Czaja

    > Wycofaj się Waść wstydu sobie oszczędź :)

    Nie masz nic do dodania na temat, to się nie odzywaj.

  • 49. Data: 2011-04-23 18:28:33
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Tomasz Pyra

    > Po różnych nawierzchniach już jeździłem i jakoś zgadnąć nie mogę.

    To już Twój problem jeśli nie rozumiesz różnicy jaką zawieszeniu robi
    dobra i zła nawierzchnia.

    > Wcześniej twierdziłeś że ponad 2x gorszą.

    Nigdzie nie twierdziłem, że samochód po 100 tys. ma 2x gorsza
    przyczepność. Wskaż w którym miejscu tak napisałem.

    > I z czego niby ta gorsza przyczepność miała by wynikać? No chyba że te
    > 100kkm to na jednych i tych samych oponach.

    Na dwóch kompletach, czyli mają ok. 50 tys. Po za tym z zużycia
    amortyzatorów, gum w zawieszeniu. No i to gorsze auto już na starcie
    miało dużo słabsze zawieszenie niż to lepsze.

  • 50. Data: 2011-04-23 20:07:58
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-04-23 18:28, to pisze:

    > To już Twój problem jeśli nie rozumiesz różnicy jaką zawieszeniu robi
    > dobra i zła nawierzchnia.

    Ja to akurat rozumiem, kilka różnych zestawów zawieszenia już
    wypróbowałem i dość dobrze wiem jak te różnice przekładają się na
    osiągane prędkości na łukach.
    Dlatego też wiem że to co piszesz nie ma sensu.

    > Nigdzie nie twierdziłem, że samochód po 100 tys. ma 2x gorsza
    > przyczepność.

    W pierwszym poście - napisałeś tam że ten "gorszy" miał przyczepność
    ponad 225% procent gorszą, co wynika wprost z różnicy prędkości które
    podałeś (100 vs 150).
    Miłościwie nie policzyłem po skrajnych wartościach które podałeś, bo
    wtedy różnica wyniosłaby 324% (100 vs 180)

    Przyjmij po prostu do wiadomości, że to co napisałeś obarczone jest albo
    grubym błędem, albo jest wynikiem po prostu subiektywnych odczuć, bo
    brniesz w swoje podczas gdy się to ewidentnie nie trzyma kupy.