  • 1. Data: 2011-04-21 11:27:12
    Temat: Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI - wymiana rorzadu. Za ile?
    Od: "Andrzej" <a...@w...pl>

    Ile moze kosztowac mniej wiecej wymiana rozrzadu w jakims
    niezaleznym warsztacie?

    Chodzi o Citroena Xsara Picasso 2.0 HDI 90 KM, przebieg: 123.000 km,
    rok produkcji: 2005.

    Jaki bylby przedzial kosztowy? Na przyklad ASO spiewa ponad 4.000 zl.

  • 2. Data: 2011-04-21 11:31:35
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 21 Kwi, 11:27, "Andrzej" <a...@w...pl> wrote:
> [...]
    > rok produkcji: 2005.
    >
    > Jaki bylby przedzial kosztowy? Na przyklad ASO spiewa ponad 4.000 zl.

    Jakie miasto przede wszystkim ;)

    Pozdrawiam !

  • 3. Data: 2011-04-21 11:34:04
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2011-04-21 11:27, Andrzej pisze:
> [...]
    > rok produkcji: 2005.
    >
    > Jaki bylby przedzial kosztowy? Na przyklad ASO spiewa ponad 4.000 zl.

    To jakas chora cena. Nie pamietam dokladnie ale w P307 2,0HDI czesci z
    pompa kosztowaly cos kolo 400zl, wymiana 200zl.

  • 4. Data: 2011-04-21 11:35:10
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

> [...]
    > rok produkcji: 2005.
    >
    > Jaki bylby przedzial kosztowy? Na przyklad ASO spiewa ponad 4.000 zl.

    Zestaw pasek (contitech) + pompa wody + rolka napinająca w Intercars w
    detalu to 688zł - policz sobie ciecz chłodzącą i robociznę i mniej
    więcej będziesz miał rozeznanie ile za to zapłacić.
    Myślę że do 1000zł to powinna być normalna realna do zapłacenia cena,
    nie mam pojęcia jaki tam jest dostęp do paska i pompy wody.

    Pozdrawiam !

  • 5. Data: 2011-04-21 11:51:31
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 21 Apr 2011 02:35:10 -0700 (PDT), Czarek Daniluk napisał(a):

> [...]
    > Myślę że do 1000zł to powinna być normalna realna do zapłacenia cena,
    > nie mam pojęcia jaki tam jest dostęp do paska i pompy wody.

    tylko troszeczkę trudniejszy niż w każdym innym aucie.

    Kompletne zestawy części zaczynają się od 260 zł na alledrogo:
    http://allegro.pl/rozrzad-citroen-jumpy-2-0hdi-2-0-h
    di-rhz-dw10te-i1524723000.html
    http://allegro.pl/rozrzad-peugeot-partner-2-0-hdi-rh
    x-dw10bted-oryg-i1523288730.html
    http://allegro.pl/rozrzad-peugeot-boxer-expert-2-0hd
    i-2-0-hdi-80kw-i1523288565.html
    co prawda może bym się lekko bał kupić od ziutka który nawet przepisać
    nazwy producenta z pudełka nie potrafi (Ruville a nie Ruvilla) ale są
    jeszcze dziesiątki innych.

    Podaj skąd jesteś, to się poszuka sprawdzonego mechanika, który potrafi
    robić coś więcej niż naprawiać młotem panzerwageny.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 6. Data: 2011-04-21 12:30:14
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

    > To jakas chora cena. Nie pamietam dokladnie ale w P307 2,0HDI czesci z
    > pompa kosztowaly cos kolo 400zl, wymiana 200zl.

    U mnie w 2.0 HDI jakos podobnie, z tym ze za czesci ciutke mniej, a za
    wymiane 270 o ile dobrze pamietam.

    Pozdr.

  • 7. Data: 2011-04-21 13:02:00
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-04-21 11:27, Andrzej wrote:

    > Jaki bylby przedzial kosztowy? Na przyklad ASO spiewa ponad 4.000 zl.

    złodzieje!
    kup cały zestaw z pompą wody na allegro (tylko markowe części INA,
    RUVILLE, GATES) i pojedź tam gdzie Ci to zrobią za 300 :)

  • 8. Data: 2011-04-21 17:34:03
    Od: ToM <t...@g...pl.WYTNIJTO>

    W dniu 2011-04-21 13:02, Olo pisze:

    > złodzieje!
    > kup cały zestaw z pompą wody na allegro (tylko markowe części INA,
    > RUVILLE, GATES) i pojedź tam gdzie Ci to zrobią za 300 :)

    Podczepię się pod topik zapytaniem...
    W moim hdi rozrząd był wymieniany przy 137tys km w ASO (za 1400zl w
    2008r). Pytanie jest czy następna wymiana ma być za 120tyś czy w
    międzyczasie trzeba pasek zmieniać? Wolę się upewnić...

    --
    Citroen Berlingo 2.0 HDI RK329**