  • 1. Data: 2011-04-21 12:52:34
    Temat: Wszystkie auta jeżdżą tak samo
    Od: to <t...@a...xyz>

    Z tej grupy można dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy. Kiedyś
    dowiedziałem się na przykład, że bardzo kreatywnym sposobem zastąpienia
    zużytej opony jest obwiązanie felgi wężem ogrodowym. Ale tym razem nie
    będzie o tym. ;-) Ktoś tu pisał także, że wszystkie auta jeżdżą tak samo,
    a różnice w prowadzeniu pomiędzy nimi są głównie subiektywne.

    Ostatnio mimowolnie przeprowadziłem eksperyment, który zadał kłam tym
    twierdzeniom. Otóż na pewnej niemieckiej autostradzie znajduje się łuk,
    który w środkowej części ma trochę nierówności. Autem ze sportowym
    zawieszeniem i niskoprofilowymi oponami da się go przejechać bez problemu
    z prędkością 150-180 km/h. Ostatnio jechałem autem ze zwykłym
    zawieszeniem i zwykłymi oponami (stan techniczny bez zastrzeżeń) i przy
    100-120 km/h przestawiło mi tył o ładne pół metra, tak, że musiałem lekko
    kontrować.

    I co Wy na to? ;)

  • 2. Data: 2011-04-21 13:00:05
    Temat: Re: Wszystkie auta jeżdżą tak samo
    Od: "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2011-04-21 12:52, to pisze:

> [...]
    > zawieszeniem i zwykłymi oponami (stan techniczny bez zastrzeżeń) i przy
    > 100-120 km/h przestawiło mi tył o ładne pół metra, tak, że musiałem lekko

    Mój światopogląd legł w gruzach. Nie wiem co mam powiedzieć...
    Proszę Cię tylko, nie rób eksperymentów udowadniających, że wszystkie
    potrawy na świecie nie smakują tak samo, bo nie będę wiedział co mam jeść...

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 3. Data: 2011-04-21 13:08:15
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]

    > Mój światopogląd legł w gruzach. Nie wiem co mam powiedzieć...

    No dobra, ale spodziewałeś się, że różnica będzie tak duża? I to nie był
    pojedynek Matiz vs. Ferrari tylko dupowóz vs. dupowóz (z tym, że jeden
    wyraźnie lepszy).

  • 4. Data: 2011-04-21 13:35:49
    Od: Robson <r...@...pl>

    > I co Wy na to? ;)

    Nie rob eksperymentow z zamknietymi polzaporami - kobiecie sie nie udalo...

  • 5. Data: 2011-04-21 13:48:57
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Robson

    > Nie rob eksperymentow z zamknietymi polzaporami - kobiecie sie nie
    > udalo...

    Piłeś?

  • 6. Data: 2011-04-21 14:05:49
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-04-21 12:52, to pisze:
    > Ktoś tu pisał także, że wszystkie auta jeżdżą tak samo,
    > a różnice w prowadzeniu pomiędzy nimi są głównie subiektywne.

    Im mocniejszy silnik tym różnice w prowadzeniu widać wyraźniej. Jak ktoś
    jeździł budżetowymi mułami co się prowadziły przeciętnie słabo to
    faktycznie może odnieść wrażenie że większych różnic nie ma. Czy
    pojedzie Fabią 1.4, Aveo 1.4 czy zaszaleje Lanosem albo nawet Golfem 1.6
    to co za różnica, jedzie i tyle. A z pod świateł i tak większość
    startuje w tempie Fiata 126p żeby spalić mniej (paląc przy tym więcej).

  • 7. Data: 2011-04-21 14:27:34
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    > 100-120 km/h przestawiło mi tył o ładne pół metra, tak, że musiałem lekko
    > kontrować.

    Zmyślasz albo nie znasz sie.
    Na pewno Ci nic nie przestawilo.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 8. Data: 2011-04-21 14:41:00
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > ...przy
    > 100-120 km/h przestawiło mi tył o ładne pół metra, tak, że
    > musiałem lekko
    > kontrować.

    I to jest właśnie "subiektywne" ;-). Gdyby Ci przestawiło o
    pół metra w takich warunkach o jakich piszesz to raczej byś
    już tu nie pisał ;-)

  • 9. Data: 2011-04-21 15:07:37
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    to wrote:
> [...]
    > autem ze zwykłym zawieszeniem i zwykłymi oponami (stan techniczny bez
    > zastrzeżeń) i przy 100-120 km/h przestawiło mi tył o ładne pół metra,

    NIC.

  • 10. Data: 2011-04-21 15:28:33
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2011-04-21 12:52, to pisze: