-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-ex
c-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!
not-for-mail
Date: Sat, 23 Apr 2011 20:07:58 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
Thunderbird/3.1.9
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wszystkie auta jeżdżą tak samo
References: <4db00c72$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
<4db0796d$0$2500$65785112@news.neostrada.pl>
<iork6l$6jf$1@inews.gazeta.pl>
<4db19c67$0$2457$65785112@news.neostrada.pl>
<4db1e71e$0$2484$65785112@news.neostrada.pl>
<4db1ea9f$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>
<4db204c6$0$2452$65785112@news.neostrada.pl>
<4db2057e$0$2451$65785112@news.neostrada.pl>
<4db2fe31$0$2454$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <4db2fe31$0$2454$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 30
Message-ID: <4db31580$0$2495$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.23.101.219
X-Trace: 1303582080 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2495 83.23.101.219:38086
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2363706
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-04-23 18:28, to pisze:
>> Po różnych nawierzchniach już jeździłem i jakoś zgadnąć nie mogę.
>
> To już Twój problem jeśli nie rozumiesz różnicy jaką zawieszeniu robi
> dobra i zła nawierzchnia.
Ja to akurat rozumiem, kilka różnych zestawów zawieszenia już
wypróbowałem i dość dobrze wiem jak te różnice przekładają się na
osiągane prędkości na łukach.
Dlatego też wiem że to co piszesz nie ma sensu.
>>>> A to samochody po 100 tys zaczynają mieć 2x gorszą przyczepność?
>>>
>>> Nie 2x, ale zdecydowanie gorszą.
>>
>> Wcześniej twierdziłeś że ponad 2x gorszą.
>
> Nigdzie nie twierdziłem, że samochód po 100 tys. ma 2x gorsza
> przyczepność.
W pierwszym poście - napisałeś tam że ten "gorszy" miał przyczepność
ponad 225% procent gorszą, co wynika wprost z różnicy prędkości które
podałeś (100 vs 150).
Miłościwie nie policzyłem po skrajnych wartościach które podałeś, bo
wtedy różnica wyniosłaby 324% (100 vs 180)
Przyjmij po prostu do wiadomości, że to co napisałeś obarczone jest albo
grubym błędem, albo jest wynikiem po prostu subiektywnych odczuć, bo
brniesz w swoje podczas gdy się to ewidentnie nie trzyma kupy.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.04.11 01:55 to
- 24.04.11 03:57 to
- 24.04.11 04:11 to
- 24.04.11 04:25 to
- 24.04.11 12:50 masti
- 24.04.11 17:56 to
- 24.04.11 21:46 Tomasz Pyra
- 24.04.11 22:03 Tomasz Pyra
- 24.04.11 22:50 Krzysiek Kielczewski
- 26.04.11 09:29 n...@o...pl
- 26.04.11 09:29 n...@o...pl
- 26.04.11 09:37 Vlad The Ripper
- 26.04.11 16:03 Przemysław Czaja
- 26.04.11 17:55 to
- 27.04.11 00:19 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
Najnowsze wątki
- 2025-03-11 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-03-11 Łódź => System Administrator (Linux, Active Directory) <=
- 2025-03-10 roaming
- 2025-03-10 wodor
- 2025-03-10 Ostrów Wielkopolski => NodeJS Developer <=
- 2025-03-10 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-10 Częstochowa => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-10 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produkc
- 2025-03-10 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-03-10 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-10 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-10 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-10 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security