eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWszystkie auta jeżdżą tak samoRe: Wszystkie auta jeżdżą tak samo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-ex
    c-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!
    not-for-mail
    Date: Sat, 23 Apr 2011 20:07:58 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
    Thunderbird/3.1.9
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wszystkie auta jeżdżą tak samo
    References: <4db00c72$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
    <4db0796d$0$2500$65785112@news.neostrada.pl>
    <iork6l$6jf$1@inews.gazeta.pl>
    <4db19c67$0$2457$65785112@news.neostrada.pl>
    <4db1e71e$0$2484$65785112@news.neostrada.pl>
    <4db1ea9f$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>
    <4db204c6$0$2452$65785112@news.neostrada.pl>
    <4db2057e$0$2451$65785112@news.neostrada.pl>
    <4db2fe31$0$2454$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <4db2fe31$0$2454$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 30
    Message-ID: <4db31580$0$2495$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.23.101.219
    X-Trace: 1303582080 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2495 83.23.101.219:38086
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2363706
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-04-23 18:28, to pisze:

    >> Po różnych nawierzchniach już jeździłem i jakoś zgadnąć nie mogę.
    >
    > To już Twój problem jeśli nie rozumiesz różnicy jaką zawieszeniu robi
    > dobra i zła nawierzchnia.

    Ja to akurat rozumiem, kilka różnych zestawów zawieszenia już
    wypróbowałem i dość dobrze wiem jak te różnice przekładają się na
    osiągane prędkości na łukach.
    Dlatego też wiem że to co piszesz nie ma sensu.

    >>>> A to samochody po 100 tys zaczynają mieć 2x gorszą przyczepność?
    >>>
    >>> Nie 2x, ale zdecydowanie gorszą.
    >>
    >> Wcześniej twierdziłeś że ponad 2x gorszą.
    >
    > Nigdzie nie twierdziłem, że samochód po 100 tys. ma 2x gorsza
    > przyczepność.

    W pierwszym poście - napisałeś tam że ten "gorszy" miał przyczepność
    ponad 225% procent gorszą, co wynika wprost z różnicy prędkości które
    podałeś (100 vs 150).
    Miłościwie nie policzyłem po skrajnych wartościach które podałeś, bo
    wtedy różnica wyniosłaby 324% (100 vs 180)

    Przyjmij po prostu do wiadomości, że to co napisałeś obarczone jest albo
    grubym błędem, albo jest wynikiem po prostu subiektywnych odczuć, bo
    brniesz w swoje podczas gdy się to ewidentnie nie trzyma kupy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: