eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWszystkie auta jeżdżą tak samo
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 66

  • 31. Data: 2011-04-22 21:51:52
    Temat: Re: Wszystkie auta jeżdżą tak samo
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2011-04-21 15:28, pwz pisze:
    > W dniu 2011-04-21 12:52, to pisze:
    > (...)
    >> I co Wy na to? ;)
    >
    > A widziałeś palenie gumy w beemce?
    > pwz

    Ja widziałem. Wszyscy mieli ubaw jak ten niemiecki śmietnik się zapalił
    bo nie mógł dotrzymać kroku 30letniemu Transamowi. :-)

    pozdrawiam
    mario


  • 32. Data: 2011-04-22 21:51:54
    Temat: Re: Wszystkie auta je?d?? tak samo
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-04-22 21:48, Krzysiek Kielczewski pisze:
    > On 2011-04-22, J.F<j...@p...onet.pl> wrote:
    >
    >>>> Ale tylko na przednich kolach :-)
    >>>
    >>> Spóźnił kontrę...
    >>
    >> Pewnia mial przyzwyczajenia z FWD a tu trzeba odwrotnie :-)
    >
    > To ja się tak tendencyjnie zapytam: a któryś z Was rozmawiał z kierowcą
    > tego poloneza?

    Tak.



  • 33. Data: 2011-04-22 22:37:50
    Temat: Re: Wszystkie auta jeżdżą tak samo
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Tomasz Pyra

    > Dodatkowo te usportowione samochody zazwyczaj mają dużo lepszy stosunek
    > mocy do masy i duża część tych różnic w czasie bierze się z odejścia na
    > prostej.
    > A różnica prędkości na łukach jest jeszcze mniejsza niż różnica czasów
    > na okrążeniu.

    Obaj nie czytacie uważnie. Po pierwsze nie piszę o torze z idealną
    nawierzchnią, tylko o krzywej drodze, a po drugie to gorsze auto nie jest
    nowe, tylko ma 100 tys. km.

    --
    "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway


  • 34. Data: 2011-04-22 22:52:50
    Temat: Re: Wszystkie auta jeżdżą tak samo
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-04-22 22:37, to pisze:
    > begin Tomasz Pyra
    >
    >> Dodatkowo te usportowione samochody zazwyczaj mają dużo lepszy stosunek
    >> mocy do masy i duża część tych różnic w czasie bierze się z odejścia na
    >> prostej.
    >> A różnica prędkości na łukach jest jeszcze mniejsza niż różnica czasów
    >> na okrążeniu.
    >
    > Obaj nie czytacie uważnie. Po pierwsze nie piszę o torze z idealną
    > nawierzchnią, tylko o krzywej drodze

    No i co w związku z tym?

    > , a po drugie to gorsze auto nie jest
    > nowe, tylko ma 100 tys. km.

    A to samochody po 100 tys zaczynają mieć 2x gorszą przyczepność?


  • 35. Data: 2011-04-23 00:44:22
    Temat: Re: Wszystkie auta jeżdżą tak samo
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Tomasz Pyra

    >> Obaj nie czytacie uważnie. Po pierwsze nie piszę o torze z idealną
    >> nawierzchnią, tylko o krzywej drodze
    >
    > No i co w związku z tym?

    Zgadnij?

    > > , a po drugie to gorsze auto nie jest
    >> nowe, tylko ma 100 tys. km.
    >
    > A to samochody po 100 tys zaczynają mieć 2x gorszą przyczepność?

    Nie 2x, ale zdecydowanie gorszą.

    --
    "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway


  • 36. Data: 2011-04-23 00:46:17
    Temat: Re: Wszystkie auta jeżdżą tak samo
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Tomasz Pyra

    > Różnica 10% to już bardzo dużo.
    > To jest różnica dokładnie taka jak między samochodem który ze 100km/h
    > zatrzymuje się na 36m, a takim który ze 100km/h hamuje na 44m. Wtedy oba
    > zatrzymają się na tej samej drodze przy 10% różnicy prędkości.

    A co ma przyczepność przy hamowaniu na dobrej nawierzchni, do
    przyczepności podczas jazdy po dziurawym łuku?

    --
    "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway


  • 37. Data: 2011-04-23 00:47:30
    Temat: Re: Wszystkie auta jeżdżą tak samo
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-04-23 00:44, to pisze:
    > begin Tomasz Pyra
    >
    >>> Obaj nie czytacie uważnie. Po pierwsze nie piszę o torze z idealną
    >>> nawierzchnią, tylko o krzywej drodze
    >>
    >> No i co w związku z tym?
    >
    > Zgadnij?

    Po różnych nawierzchniach już jeździłem i jakoś zgadnąć nie mogę.

    >> > , a po drugie to gorsze auto nie jest
    >>> nowe, tylko ma 100 tys. km.
    >>
    >> A to samochody po 100 tys zaczynają mieć 2x gorszą przyczepność?
    >
    > Nie 2x, ale zdecydowanie gorszą.

    Wcześniej twierdziłeś że ponad 2x gorszą.

    I z czego niby ta gorsza przyczepność miała by wynikać? No chyba że te
    100kkm to na jednych i tych samych oponach.


  • 38. Data: 2011-04-23 00:49:56
    Temat: Re: Wszystkie auta jeżdżą tak samo
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-04-23 00:46, to pisze:
    > begin Tomasz Pyra
    >
    >> Różnica 10% to już bardzo dużo.
    >> To jest różnica dokładnie taka jak między samochodem który ze 100km/h
    >> zatrzymuje się na 36m, a takim który ze 100km/h hamuje na 44m. Wtedy oba
    >> zatrzymają się na tej samej drodze przy 10% różnicy prędkości.
    >
    > A co ma przyczepność przy hamowaniu na dobrej nawierzchni, do
    > przyczepności podczas jazdy po dziurawym łuku?

    Po pierwsze ma bardzo dużo, po drugie nie wiem dlaczego zakładasz że
    różnice będą tylko na równej nawierzchni, a po trzecie co to za
    autostrada z dziurawymi łukami?


  • 39. Data: 2011-04-23 00:51:17
    Temat: Re: Wszystkie auta je?d?? tak samo
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-21 23:39, to pisze:
    > begin DJ
    >
    >> Jezeli byly takie same warunki tj. cisnienie, wilgotnosc, temperatura
    >> powierza, temperatura asfaltu, naslonecznienie, wilgotnosc/suchosc,
    >> czystosc/brudnosc asfaltu, najechales na nierownosc w tym samym miejscu
    >> co do centymetra, oba samochody miala amortyzatory w takim samym stanie,
    >> takie same luzy w zawieszeniu, a do tego identyczne opony z takim samym
    >> cisnieniem i rozgrzane do tej samej temperatury to mozesz niesmialo
    >> przypuszczac, ze bylo to spowodowane roznica w samochodach. Jak jeszcze
    >> powtorzysz to kilka razy w identycznych warunkach to ewentualnie wtedy
    >> mozna bedzie probowac wyciagac jakies wnioski.
    >
    > Dlaczego niby miałyby mieć takie same amortyzatory, opony, luzy itp.? Na
    > tym właśnie te różnice polegają. A pozostałe warunki +/- takie same.
    > Oczywiście ten "test" nie był eksperymentem naukowym, ale to chyba jest
    > jasne od początku...
    >

    W związku z czym swoje "odkrycie" możesz o
    kant dupy roztłuc.

    --
    Pozdrawiam
    JK


  • 40. Data: 2011-04-23 00:56:43
    Temat: Re: Wszystkie auta jeżdżą tak samo
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-21 12:52, to pisze:
    >
    > twierdzeniom. Otóż na pewnej niemieckiej autostradzie znajduje się łuk,
    > który w środkowej części ma trochę nierówności. Autem ze sportowym

    Gdzie konkretnie jest ten łuk? Za górami, za
    lasami, za siedmioma morzami...?


    --
    Pozdrawiam
    JK

strony : 1 ... 3 . [ 4 ] . 5 ... 7


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: