-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!b
order3.nntp.dca.giganews.com!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx
01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.
neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-ma
il
Date: Sat, 23 Apr 2011 12:06:57 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
Thunderbird/3.1.9
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wszystkie auta jeżdżą tak samo
References: <4db00c72$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
<4db0796d$0$2500$65785112@news.neostrada.pl>
<4db0ba70$0$2451$65785112@news.neostrada.pl>
<4db122df$0$2500$65785112@news.neostrada.pl>
<4db20539$0$2452$65785112@news.neostrada.pl>
<4db20610$0$2451$65785112@news.neostrada.pl>
<4db21efe$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <4db21efe$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 21
Message-ID: <4db2a4bd$0$2491$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.23.101.219
X-Trace: 1303553213 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2491 83.23.101.219:35554
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2363632
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-04-23 02:36, to pisze:
> begin Tomasz Pyra
>
>> Po pierwsze ma bardzo dużo
>
> Ma stosunkowo niewiele, bo zawieszenie ma dość mały wpływ na hamowanie na
> wprost na idealnym asfalcie, liczą się głównie opony.
Przykro mi, ale jest dokładnie odwrotnie.
Cinquecento na seryjnych badziewiackich hamulcach, zwykłych cywilnych
oponach i ze sportowym zawieszeniem hamuje 100->0 na 36-37m.
>> po drugie nie wiem dlaczego zakładasz że
>> różnice będą tylko na równej nawierzchni,
>
> Wręcz przeciwnie, uważam, że różnice pomiędzy zawieszeniami będzie dużo
> bardziej widać na gorszej nawierzchni.
Praktyka pokazuje, że nie ma to znaczenia dopóki nierówności nie są
takie że samochód z seryjnym zawieszeniem zaczyna walić podwoziem o ziemie.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.04.11 13:38 JK
- 23.04.11 18:10 Przemysław Czaja
- 23.04.11 18:25 to
- 23.04.11 18:25 to
- 23.04.11 18:28 to
- 23.04.11 20:07 Tomasz Pyra
- 24.04.11 01:55 to
- 24.04.11 03:57 to
- 24.04.11 04:11 to
- 24.04.11 04:25 to
- 24.04.11 12:50 masti
- 24.04.11 17:56 to
- 24.04.11 21:46 Tomasz Pyra
- 24.04.11 22:03 Tomasz Pyra
- 24.04.11 22:50 Krzysiek Kielczewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=