  • 1. Data: 2011-04-21 10:45:44
    Temat: Brak paliwa na autostradzie - do czego moze doprowadzic
    Od: "Wojtek" <w...@o...pl>

    Grupka przyjaciół utknęła na autostradzie z powodu braku paliwa w
    samochodzie. Pogoda zdecydowanie nie dopisywała, a na domiar złego żaden z
    kierowców nie przejawiał chęci zatrzymania się i udzielenia pomocy, mimo ich
    rozpaczliwych wysiłków. W końcu, jeden z uwięzionych tak się wkurzył, że
    wszedł na środek ruchliwej autostrady.

    Przyjaciele starali się go ściągnąć z ulicy, ale on tylko odkrzyknął "tu
    jest tak pusto, że mógłbym się kimnąć", po czym sportowe Audi go potrąciło i
    odrzuciło 60 metrów w tył ze skutkiem śmiertelnym.

    Na miejscu zdarzenia policja znalazła kilka pustych butelek po piwie
    leżących przy samochodzie.

  • 2. Data: 2011-04-21 10:51:32
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 21-04-2011 o 10:45:44 Wojtek <w...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > potrąciło i odrzuciło 60 metrów w tył ze skutkiem śmiertelnym.
    >
    > Na miejscu zdarzenia policja znalazła kilka pustych butelek po piwie

    I wtedy obudziłeś się cały zlany zimnym potem...

  • 3. Data: 2011-04-21 10:55:52
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Wojtek" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i odrzuciło 60 metrów w tył ze skutkiem śmiertelnym.
    >
    > Na miejscu zdarzenia policja znalazła kilka pustych butelek po piwie

    Straszna historia. Od teraz nie będziemy stać na autostradzie pijani.

  • 4. Data: 2011-04-21 11:40:56
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Wojtek"

> [...]
    > "tu jest tak pusto, że mógłbym się kimnąć", po czym sportowe Audi go
    > potrąciło i odrzuciło 60 metrów w tył ze skutkiem śmiertelnym.

    Czy dodatkowo mógłbyś popełnić krótki opis prób ściągnięcia kolesia z
    ulicy, interesuje mnie również zakres uszkodzeń sportowego Audi.

  • 5. Data: 2011-04-21 11:46:07
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2011-04-21 10:45, Wojtek pisze:
> [...]
    > potrąciło i odrzuciło 60 metrów w tył ze skutkiem śmiertelnym.
    >
    > Na miejscu zdarzenia policja znalazła kilka pustych butelek po piwie

    Jak się coś cytuje to wypada podać źródło:
    http://nagrody-darwina.pl/?newsID=152

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 6. Data: 2011-04-28 16:33:43
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-04-21 11:46:07 +0200, Mikołaj Tutak
    <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com> said:

    > Jak się coś cytuje to wypada podać źródło:
    > http://nagrody-darwina.pl/?newsID=152

    A swoją drogą, to straszliwie daleko jest ten kraj - njus o tym
    zdarzeniu szedł 10 lat do nas...
    ;>>>

    --
    Bydlę