eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaWspolczucia kotleciarzom filmowym
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 31

  • 11. Data: 2010-07-15 07:52:35
    Temat: Re: Wspolczucia kotleciarzom filmowym
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>


    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote:

    >> Zerknalem rano na sample z NEX i "nalesnika" i bylem raczej
    >> rozczarowany. Spodziewalem sie zyletki w calym kadrze, a testy
    >> pokazuja ze w rogach jest slabo... Dziwne.
    >
    > Jest nowa tendencja: naleśniki nie grzeszą jakością, a super zoomy
    > sobie całkiem radzą (jak kity). Tak jest np. w 4/3. Dziwne to...

    No właśnie - też zauważyłem (z dużym smutkiem, bo odwołałem zakupy)
    tę nową modę (u4/3, a teraz Sony) - niby stałka, skoro już tracić wygodę
    zooma, to człowiek oczekiwałby nieosiągalnej dla zooma jakości, a tu...
    raczej cienko (a pewnie i tak jeszcze poprawiają to softwarem). Pewnie
    trochę za przyczynę robi tu naleśnik - minimalizacja wymiarów i wagi, a
    normalnych, żyletkowych stałek wciąż brak (oraz zoomów przekraczających
    barierę eq. 28 mm w jednym pakiecie z normalnymi ogniskowymi).

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]


  • 12. Data: 2010-07-15 08:01:20
    Temat: Re: Wspolczucia kotleciarzom filmowym
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>


    Użytkownik "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:4c3e2ee4$1@news.home.net.pl...
    >> Po obrobieniu, wesele wyszlo jak kilka polaczonych teledyskow, gdzie
    >> kadr zmienia sie co kilkanascie sekund wiec caly czas cos sie dzieje.
    >
    > Co kilkanascie sekund? Toz to panie typowa nuda. Byle wasacz zmontuje o
    > wiele bardziej dynamiczny material z jednej kamery...

    Mialem na mysli cale wesele i srednia predkosc zmiany kadrow :)
    Bowiem faktycznie dluzej trwaly kadry podczas ceremonii slubnej. Ale tam
    musi byc spokojnie i plynnie. Sama impreza to wlasnie krotkie,
    kilkusekundowe obrazy jak z teledysku, zmieniajace sie zwykle w takt
    podawanej muzyki. Tez zreszta zgranej osobno z tego co wynajety zespol
    produkowal.


    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "



  • 13. Data: 2010-07-15 08:04:55
    Temat: Re: Wspolczucia kotleciarzom filmowym
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mariusz [mr.] pisze:
    > No właśnie - też zauważyłem (z dużym smutkiem, bo odwołałem zakupy)
    > tę nową modę (u4/3, a teraz Sony) - niby stałka, skoro już tracić wygodę
    > zooma, to człowiek oczekiwałby nieosiągalnej dla zooma jakości, a tu...
    > raczej cienko (a pewnie i tak jeszcze poprawiają to softwarem). Pewnie
    > trochę za przyczynę robi tu naleśnik - minimalizacja wymiarów i wagi, a
    > normalnych, żyletkowych stałek wciąż brak (oraz zoomów przekraczających
    > barierę eq. 28 mm w jednym pakiecie z normalnymi ogniskowymi).

    Naleśniki ze względu na ograniczenia wymiarowe mają zwykle budowę
    posttessarowską, a tam rzeczą naturalną były kłopoty z rogami na małych
    przysłonach. Przyzwyczailiśmy się do stałek ''gaussowskich'', gdzie przy
    2,8 była już żyleta, ale zapominamy że i było z czego domykać do tych
    2,8, i że niby to stałka, a jednak swój wymiar posiada...
    W ogóle naleśniki to duży mit, to się kupuje dla wymiarów, a nie dla
    jakości.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /posiadam konstytucyjne prawo do głupoty i gdy zechcę, skorzystam zeń/


  • 14. Data: 2010-07-15 08:07:24
    Temat: Re: Wspolczucia kotleciarzom filmowym
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 14 Jul 2010, Janko Muzykant wrote:

    > Z drugiej strony współczuję autofocusa - jaki by dobry nie był, chwila
    > nieuwagi i wiuuu... z planu.

    Ja się nie znam, ale z prób filmowania byle hybrydą wychodzi mi że
    prościej używać MF. I w zasadzie jest to jedyna droga, żeby treść
    jako tako pokrywała się z obrazem innym niż "jedna osoba centralnie
    w kadrze" :D

    > z papierową głębią - dosłownie i w przenośni :)

    :)

    pzdr, Gotfryd


  • 15. Data: 2010-07-15 08:39:46
    Temat: Re: Wspolczucia kotleciarzom filmowym
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > Naleśniki ze względu na ograniczenia wymiarowe mają zwykle budowę
    > posttessarowską, a tam rzeczą naturalną były kłopoty z rogami na małych
    > przysłonach. Przyzwyczailiśmy się do stałek ''gaussowskich'', gdzie przy
    > 2,8 była już żyleta, ale zapominamy że i było z czego domykać do tych
    > 2,8, i że niby to stałka, a jednak swój wymiar posiada...

    Z ciekawości: piszecie chłopcy o 20/1.7 czy 17/2.8, bo osobiście dwudziestka
    poraża a i przymykać powyżej f/3.5 nie warto.

    > W ogóle naleśniki to duży mit, to się kupuje dla wymiarów, a nie dla
    > jakości.

    Dokładnie ja tak myślę, ale w przypadku 20/1.7 bardzo miło się rozczarowałem. Z
    niecierpliwością czekam na 14/2.5

    Powracając do tematu: kolega kamerun delikatnie zwiesił kipę po tym jak mu
    powiedziałem gdzie są teraz jego "incze" ;)
    Jednak sprzęt pro nawet starej klasy (avx100?) nie będzie miał ficzera zwanego
    przez ciebie zmianą planu ;), o minimalnych (ztcp 8) luxach nie wspominając...
    Poza tym to wciąż Stefan - 24mbps w AVCHD toż to gorzej niż mój GF13 w mjpg :)

    Czyli pro tym Kadilakiem daleko zajedzie, wujek Marek po trzech szybkich już w
    kościele może mieć problem.
    Poza tym by zobaczyć wysyp dyszli na zabawach nie wystarczy delikatna reklama "w
    stylu Sony" - wciąż potrzeba magicznego progu a ten od lat jest na tym samym
    poziomie: $1000

    pozdrawiam,
    gietrzy

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 16. Data: 2010-07-15 09:22:55
    Temat: Re: Wspolczucia kotleciarzom filmowym
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>


    Użytkownik "Janko Muzykant" <j...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:i1l6kb$b2m$...@n...onet.pl...
    > Oj, kolegom sąsiadom czas z kasy wyskakiwać... Sony wchodzi z killerem do
    > filmowania.
    > Z drugiej strony współczuję autofocusa - jaki by dobry nie był, chwila nieuwagi
    > i wiuuu... z planu.
    > No i współczuję oglądającym te miliony produkcji, które teraz zaczną powstawać -
    > z papierową głębią - dosłownie i w przenośni :)


    nie zagłębiam sie w temat ale domyślam sie ze kamerunom zaczna sie
    lustrzankowe problemy :)


    --
    Marcin 'Roger' Pojałowski
    fotografia ślubna: http://www.slubna.net
    Wrota Bieszczadów: http://www.wrota-bieszczadow.pl - jest już 1100 zdjęć :)
    tel. 509-872-935


  • 17. Data: 2010-07-15 09:25:09
    Temat: Re: Wspolczucia kotleciarzom filmowym
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Nie zgodze sie do konca z takim twierdzeniem. Jestesmy niestety po prostu
    > przyzwyczajeni do oklepanych produkcji kamerunskich i do tego ze mlodzi
    > wymuszaja chec posiadania 4 godzin spoconych ale znajomych twarzy na plycie.
    > A ja znam osobiscie kameruna, ktory po prostu nie nudzi swoim produktem
    > koncowym. Gosc oprocz latania z duza kamera porozstawial w rogach sali
    [...]


    odpowiedz jest jak zwykle banalna, do video potrzeba fachowca to raz
    i nie za 1000zl ani nawet raczej za 2000zl to dwa. To samo z fotografia
    człowiek musi sie znać, umieć i cenić = dobra jakość :)

    Roger

    --
    Marcin 'Roger' Pojałowski
    fotografia ślubna: http://www.slubna.net
    Wrota Bieszczadów: http://www.wrota-bieszczadow.pl - jest już 1100 zdjęć :)
    tel. 509-872-935


  • 18. Data: 2010-07-15 09:55:44
    Temat: Re: Wspolczucia kotleciarzom filmowym
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    gietrzy pisze:
    > Z ciekawości: piszecie chłopcy o 20/1.7 czy 17/2.8, bo osobiście dwudziestka
    > poraża a i przymykać powyżej f/3.5 nie warto.

    A to ja raczej o ciemniejszych, ta dwudziesta nie może być
    ''posttesarrowka'', za jasna.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /porażka na maxa, żenua, polewka, a ja jestem kul-gostek, spox no i szacun!/


  • 19. Data: 2010-07-15 11:10:47
    Temat: Re: Wspolczucia kotleciarzom filmowym
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:i1mk5s$il6$1@usenet.news.interia.pl...
    >> Nie zgodze sie do konca z takim twierdzeniem. Jestesmy niestety po
    >> prostu przyzwyczajeni do oklepanych produkcji kamerunskich i do tego
    >> ze mlodzi wymuszaja chec posiadania 4 godzin spoconych ale znajomych
    >> twarzy na plycie. A ja znam osobiscie kameruna, ktory po prostu nie
    >> nudzi swoim produktem koncowym. Gosc oprocz latania z duza kamera
    >> porozstawial w rogach sali
    > [...]
    > odpowiedz jest jak zwykle banalna, do video potrzeba fachowca to raz
    > i nie za 1000zl ani nawet raczej za 2000zl to dwa. To samo z fotografia
    > człowiek musi sie znać, umieć i cenić = dobra jakość :)


    Guzik tam.

    "znać, umieć i cenić" = wysoka cena ;)

    Dobra jakosc nie jest funkcja ceny,
    a cena gwarancja jakosci.

    J.


  • 20. Data: 2010-07-15 18:56:59
    Temat: Re: Wspolczucia kotleciarzom filmowym
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>


    >
    > Guzik tam.
    >
    > "znać, umieć i cenić" = wysoka cena ;)
    >
    > Dobra jakosc nie jest funkcja ceny,
    > a cena gwarancja jakosci.


    ale ktos kto sie slabo ceni to raczej fachowcem nie jest :)
    zwlaszcza w segmencie rynku uslugowym. raczej...

    Roger

strony : 1 . [ 2 ] . 3 . 4


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: