  • 1. Data: 2010-07-14 09:37:17
    Temat: Zdjecia Tygodnia 2010/28 - fotoplenery.eu
    Od: "tomek" <t...@o...pl>

    Witam

    Zakonczyl nam sie (z malym opoznieniem) watek ZT nr 27
    Tym razem zdjecia byly bardzo roznorodne

    Letnie

    http://ggora.art.pl/krajobrazy/20100707_7895.jpg.htm

    http://www.wrzesinscy.com/wp-content/gallery/extract
    /mg_6434.jpg

    gorskie

    http://olgierd.wordpress.com/2010/07/05/strzecha-aka
    demicka-samotnia-maly-staw-
    takie-tam/

    swojskie

    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/10/53/4.htm

    straszne

    http://blog.jedrysik.com/wp-content/uploads/MG_8694.
    jpg

    a wiec ogolnie w kratke

    http://szumofob.eu/kraty.jpg

    Jednym slowem - tydzien mogl sie podobac :)

    Jednak teraz zachecam juz do udzialu w nowym watku nr 28
    Jak zwykle przypominam, ze watek jest archiwizowany na stronie
    fotoplenery wiec jesli pokazujemy tu zdjecia musimy sie
    liczyc z tym, ze znajda sie na owej stronie. Jednak jesli
    komus zalezy na zostawieniu swego sladu nie tylko "na grupie",
    ale rowniez na tej stronie, to zachecam by zrobic to samodzielnie.
    Wowczas bedzie mial pewnosc umieszczenia swojej fotografii w tym serwisie
    a dodatkowo zaoszczedzi pracy administratorom tej strony

    pozdr.
    --
    photo.net/photos/Szostok

  • 2. Data: 2010-07-14 12:28:15
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2010/28 - fotoplenery.eu
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    Witam,
    spacerowo z Poznania

    http://infobot.pl/r/1Noh

    pozdrawiam u udanych urlopów życzę

  • 3. Data: 2010-07-14 19:22:11
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Mala wygrzebka szufladowa:
    http://www.flickr.com/photos/33413655@N08/4790289793
    /sizes/l/

    Pozdrawiam
    Thomas

  • 4. Data: 2010-07-15 17:43:12
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Z serii ''Dyptyki Polskie'' - piękno Korwinowa i niepiękno Katowic.
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/10/54/1.htm
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/10/54/2.htm
    Pstrykane komórką, brak ideologii, drugiego dna i aluzji.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 5. Data: 2010-07-15 17:53:00
    Od: pwz <p...@o...eu>

    Dla BiSwK dla ochłody:
    http://img709.imageshack.us/img709/8229/img8756j.jpg
    pwz

  • 6. Data: 2010-07-16 07:15:55
    Od: " Mister Proper" <m...@W...gazeta.pl>

    tomek <t...@o...pl> napisał(a):

    > Witam

    Witam,

    jedno takie:

    http://www.innypunktwidzenia.yoyo.pl/index.html#pro

    drugie takie:

    http://innypunktwidzenia.cba.pl/index.html#pro

    pozdrawiam,
    MP

  • 7. Data: 2010-07-16 20:12:06
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Widoczek

    http://fav.me/d2u2hxx

    Deszcz

    http://fav.me/d2u2nvs

    W drodze do Grecji

    http://fav.me/d2u2cji

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 8. Data: 2010-07-17 08:47:55
    Od: Agnieszka Krysiak <j...@g...com>

    On Jul 14, 10:37 am, "tomek" <t...@o...pl> wrote:

    > Jednak teraz zachecam juz do udzialu w nowym watku nr 28

    A dziekuje i prosze bardzo, slonecznie:
    http://www.flickr.com/photos/jazzwink/4800651221/lig
    htbox/

    Agnieszka
    --
    look look
    http://flickr.com/jazzwink

  • 9. Data: 2010-07-18 17:09:22
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    I deszcz, musiałem dać, bo deszcz to jest to :)
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/10/55/1.htm

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /jestem człowiekiem, nie Polakiem, choć i to rzadko dumę przynosi.../

  • 10. Data: 2010-07-18 17:32:54
    Od: StaM <q...@g...com>

    -
    > pozdrawia Adam
    Napisze szczerze, ta fota mi sie bardzo podoba.
    StaM