eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmWreszcie nowy iPhone z małym ekranem...Re: Wreszcie nowy iPhone z małym ekranem...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!peer01.fr7!news.highwinds-
    media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.
    neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Wreszcie nowy iPhone z małym ekranem...
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <nctvqd$bgb$1@dont-email.me> <ncu1dq$pee$1@usenet.news.interia.pl>
    <ncu226$pn2$2@node2.news.atman.pl>
    <56f28e7c$0$22822$65785112@news.neostrada.pl>
    <56f28f1d$0$22822$65785112@news.neostrada.pl>
    <ncuaaq$k2v$2@dont-email.me> <56f3a991$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
    <nd0k6j$cfi$1@dont-email.me>
    <56f3dec7$0$22829$65785112@news.neostrada.pl>
    <nd15r0$iib$2@dont-email.me> <56f436e4$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
    <nd1e0d$lag$1@dont-email.me>
    From: z <...@...pl>
    Date: Fri, 25 Mar 2016 14:01:16 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.6.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <nd1e0d$lag$1@dont-email.me>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 34
    Message-ID: <56f5369c$0$693$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-64-19-232.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1458910877 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 693 89.64.19.232:19526
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2788
    X-Received-Body-CRC: 2033659410
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1075160
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-03-24 o 20:12, Pszemol pisze:
    > Nie widze racjonalnego powodu dla tego typu myslenia jakie prezentujesz.
    >

    Gdybyś myślał racjonalnie to nie toczyłbyś tu takich bojów w obronie
    "wiary" :-)

    Bo widzisz... Zostałem nawrócony przez znawców marketingu i wiem że
    reklama działa, że pranie mózgów przez korporacje, służby, sekty,
    rządy... działa.
    Że jak kupujesz w markecie cokolwiek to tylko dzięki temu że takim czy
    innym sposobem zostało Ci to zakodowane w mózgu żebyś właśnie to kupił.
    Że nawet jak jesteś przekonany że wybrałeś w drodze rozumnego myślenia
    to świadczy tylko o tym że pranie mózgu zostało zrobione poprawnie...

    Zapewne prawda gdzieś leży po środku ale omawiany tu model budżetowy
    (dla biedoty) który w zasadzie niczego nowego nie oferuje za sumę
    kilkakrotnie wyższą niż jest wart. (cały czas pamiętamy o spadających
    cenach elektroniki i fali nowych tanich ale wydajnościowo i jakościowo
    nie odbiegających od "czołówki" sprzętów)
    to koncertowy przykład zastosowania wszelakich metod "sprzedawania
    cegły". Albo produktu który nie jest potrzebny a kupują go ludzie słabi
    którzy kierują się wypranym mózgiem, zazdrością, chęcią szpanowania a
    nie rozumem.
    A gdy jeszcze ogromną klientelą jest młodzież i dzieci ...
    Takie działanie zasługuje na moralne potępienie chociaż tak samo jak
    wysyłanie smsów z groźbami jest zgodne z prawem bo drobny druczek był.
    To samo szambo.
    Są ludzie co tego nie dostrzegają. Szanujemy ich :-)

    z



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: