  • Data: 2016-03-27 11:16:50
    Temat: Re: Wreszcie nowy iPhone z małym ekranem...
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-27 o 00:06, Pszemol pisze:

    > Napisalem dluga liste roznic a Ty dalej swoje - odporny jestes na fakty.

    W moim zastosowaniu Twoja lista jest nie istotna. Niczego potrzebnego do
    życia nie wnosi. A Ty dalej zdziwiony?
    Nie. Nie nie jestem odszczepieńcem. Jest nas dużo dużo więcej niż Ci się
    wydaje. :-)

    > Nie oceniaj decyzji paniusi z sekretariatu bo nie znasz jej i nie wiec do
    > czego ona telefonu używa.

    Niestety znam wystarczająco dobrze żeby wiedzieć że Twoją listę ;-) też
    ma w głębokim poważaniu. Kupiła bo był duży i miał japko.
    Serio
    Laptopa z japkiem już nie dała rady bo bieda nie pozwoliła. Znaczy bank ;-)
    Fakt. Znam świadomych użytkowników japka. Dość zatwardziali są. Jakieś
    20%. Można z nimi czasem podyskutować ale z reszty to jest niezły ubaw :-)