  • Data: 2016-03-27 13:47:32
    Temat: Re: Wreszcie nowy iPhone z małym ekranem...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "z" <...@...pl> wrote in message
    news:56f7a502$0$656$65785112@news.neostrada.pl...

    > W moim zastosowaniu Twoja lista jest nie istotna. Niczego potrzebnego do
    > życia nie wnosi. A Ty dalej zdziwiony?

    Napisz więc, że Tobie te rzeczy nie są potrzebne ale przestań
    się jak dziecko dziwić kto to kupi bo chyba jakaś tam krztynę
    wyobraźni masz i możesz się domyślić do czego może służyć
    BTLE czy płatności zbliżeniowe lub 2GB ramu przy szybkim CPU
    i wydajnej grafice.

    > Nie. Nie nie jestem odszczepieńcem.
    > Jest nas dużo dużo więcej niż Ci się wydaje. :-)

    I dla was, odszczepieńców, jest wciąż pełno SGSII we wtórnym obrocie.
    A dla reszty Apple wypuścił nowy iPhone SE. :-))

    > Niestety znam wystarczająco dobrze żeby wiedzieć że Twoją listę ;-)
    > też ma w głębokim poważaniu. Kupiła bo był duży i miał japko.
    > Serio

    iPhone SE nie jest duży. Pamiętasz jeszcze o czym rozmawiamy?

    A co do kupna "bo ma japko" to jest bardzo poważny argument.
    Wiele osób kupuje dziś z tego samego powodu smartfona z WM
    bo zna Windows i nie chce się poznawać z niczym innym.
    Przywiązanie do ekosystemu jakie urządzenie tworzy wokół siebie
    jest jednym z wielu argumentów, często bardzo ważnym, przy
    wyborze nowego urządzenia. Apple to doskonale rozumie i robi na tym
    w zasłużony sposób kasę bo stworzył dobrze działający ekosystem.

    > Laptopa z japkiem już nie dała rady bo bieda nie pozwoliła. Znaczy bank
    > ;-)
    > Fakt. Znam świadomych użytkowników japka. Dość zatwardziali są. Jakieś
    > 20%. Można z nimi czasem podyskutować ale z reszty to jest niezły ubaw :-)

    Czy o ulubionych kolorach też z ludźmi dyskutujesz i próbujesz
    przekonać że Twój ulubiony kolor jest słuszniejszy niż ten ich?