  • Data: 2016-03-26 14:16:45
    Temat: Re: Wreszcie nowy iPhone z małym ekranem...
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    z <...@...pl> wrote:

    > Piszę o tych które znam. Konkurencją dla 5C czy SE (bo to w zasadzie to
    > samo) jest Galaxy S2. Z poziomu zwykłego zastosowania komunikacyjnego
    > czy medialnego jeden karabin. No może Android się będzie tylko lagował ;-)

    Albo głupiś albo tylko zgrywac sie na głupka.
    Gdzie masz LTE w SGSII?
    Gdzie masz BTLE w SGSII?
    Gdzie masz 2 GB RAM?
    Gdzie jest retina display?
    Gdzie jest fingerprint reader?
    Gdzie są płatności zbliżeniowe?
    Jaka archaiczna wersja Androida na tym SHSII chodzi?

    Nie rżnij glupa bo się kompromitujesz...

    > Żyjesz zeszłowiecznymi stereotypami. Świat się zmienił.
    >
    > Każda dobra marka obecnie potrafi wypuścić szmelc a każda badziewiasta
    > potrafi porządny działający telefon. O awaryjności tak samo dowiadujemy
    > się po latach i w jednym i drugim przypadku. Można sobie powróżyć którzy
    > księgowi są "lepsi" i awarię najbardziej zbliżyli do końca gwarancji ;-)
    > To wszystko przecież robione w jednych fabrykach jest.

    Masz swoje przekonania, ja swoje - ja sie na markowym sprzędzie nie
    zawiodłem. Ani w samochodach kupując toyoty i hondy ani w elektronice.

    > Przez wiele lat korporacje trenują na mnie drenowanie. Siłą rzeczy i ja
    > się wiele nauczyłem.

    Masz po prostu mentalność biednego człowieka. A biedny wiele razy traci...

    > Ludzie mają nawet Galaxy S2, a nawet SEK810 który robi lepsze zdjęcia od
    > ajfonów ;-)
    >
    > Jeśli ktoś ma jeszcze 4 i 4S to znaczy że nie miał kasy na 6 ;-) lub to
    > co ma w zupełności mu wystarcza.
    > Ktoś taki nie kupi przecież SE Prawda? :-)

    Twoje założenia i wnioski są błedne.

    > Po co wyprodukowano SE? Po co?

    Żebyś tego nie rozumiał :-)

    > PS. Przeczuwam klapę rynkową. Za dwa lata mi przypomnij to ewentualnie
    > odszczekam ;-)

    Nie odszczekasz. Za dwa lata znowu cos bedziesz porownywal do SGSII i robił
    z siebie grupowego błazna.