  • Data: 2016-03-26 10:56:28
    Temat: Re: Wreszcie nowy iPhone z małym ekranem...
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-25 o 18:52, Pszemol pisze:
    > Ktore konkurencyjne urządzenie masz konkretnie na myśli ustalając ile warty
    > jest iPhone SE.

    Piszę o tych które znam. Konkurencją dla 5C czy SE (bo to w zasadzie to
    samo) jest Galaxy S2. Z poziomu zwykłego zastosowania komunikacyjnego
    czy medialnego jeden karabin. No może Android się będzie tylko lagował ;-)

    > Marka to nie puste słowo - popytaj tych co kupili tani chinski szmelc typu
    > Monster czy inny badziew...

    Żyjesz zeszłowiecznymi stereotypami. Świat się zmienił.

    Każda dobra marka obecnie potrafi wypuścić szmelc a każda badziewiasta
    potrafi porządny działający telefon. O awaryjności tak samo dowiadujemy
    się po latach i w jednym i drugim przypadku. Można sobie powróżyć którzy
    księgowi są "lepsi" i awarię najbardziej zbliżyli do końca gwarancji ;-)
    To wszystko przecież robione w jednych fabrykach jest.

    > Masz jakies dziwne problemy z tym "drenowaniem kieszeni".

    Przez wiele lat korporacje trenują na mnie drenowanie. Siłą rzeczy i ja
    się wiele nauczyłem.

    > Weź pod uwage, że nie każdy ma w miarę nowoczesny 5C - ludzie maja wciąż 4
    > i 4S.

    Ludzie mają nawet Galaxy S2, a nawet SEK810 który robi lepsze zdjęcia od
    ajfonów ;-)

    Jeśli ktoś ma jeszcze 4 i 4S to znaczy że nie miał kasy na 6 ;-) lub to
    co ma w zupełności mu wystarcza.
    Ktoś taki nie kupi przecież SE Prawda? :-)

    Po co wyprodukowano SE? Po co?

    PS. Przeczuwam klapę rynkową. Za dwa lata mi przypomnij to ewentualnie
    odszczekam ;-)