  • Data: 2016-03-26 20:38:20
    Temat: Re: Wreszcie nowy iPhone z małym ekranem...
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-26 o 18:38, Pszemol pisze:
    > A moze odniesiesz sie do mojej odpowiedzi na Twoje niedorzeczne porownanie
    > iPhone SE do SGSII?

    Ze względu na normalne zastosowanie to gdyby android nie lagował
    (napisałem) jest tylko różnica w wielkości wyświetlacza.

    Tak wychodzą porównania jak się chce do biurowania i netowania kupować
    najdroższe I7 i GPU. Bez sensu.

    > A co do Twojego putania o 4S - az mi sie nie chce prostowac tych pomylonych
    > pomyslow... Ja nie mam 4S, uzywam 4. I owszem, majac 4 kupilem iPhone5.
    > Zapomniales wiele...

    Ale 6 nie kupiłeś. A paniusie z sekretariatu kupują. Choćby na raty ale
    kupują. Nie nadajesz się na spamera WRÓĆ! ambasadora marki ;-) bieda