  • Data: 2016-03-27 13:54:13
    Temat: Re: Wreszcie nowy iPhone z małym ekranem...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    news:56f3e397$0$22843$65785112@news.neostrada.pl...

    > Szczerze, wole budzetowego Samsunga z serii A niz ten nowy wynalazek
    > Apple'a

    Dlaczego wolisz budżetowego Samsunga?

    > Inaczej, to Apple w koncu zaprezentowal alternatywe dla ostatnio
    > tluczonych dachowek. Sprawdz sobie prosze kiedy byla premiera
    > pierwszej Xperii Compact, oj zaraz sie okaze, ze to ja mam szukac.
    > Od poczatku byl to flagowiec z pomniejszonym ekranem.

    Apple dostrzegł ludzi takich jak ja, którym po prostu duży ekran
    przeszkadza i odstrasza od kupna iPhone.
    Ciekawe kiedy zauważy, że przeszkadza mi też nowy "obły" kształt
    wersji 6 i 6S i zacznie robić spowrotem to, co było dobre w 4 i 4S:
    szkło i nierdzewka (nie aluminium!).
    Gdyby Apple wypuściło nową wersję 4/4S to myślę że wielu
    odzyskałoby applefanów których nowe designy odstraszają od
    zakupu tak jak mnie odstraszają.

    > Albo Ty cienkie... ;)

    Przyzwyczaiłem się już od dawna, że "komfortu" klawiatury
    nie oczekuję na żadnym dotykowym ekranie - do komfortu
    muszę mieć pełną klawiaturę gdzie naciskam fizyczne guziki.
    Reszta wynalazków to tylko gorsze lub lepsze atrapy.
    Jeden cal na przekątnej ekranu niewiele tu zmienia komfort.

    > Gratuluje Apple'owi pomyslu na opchniecie resztek magazynowych
    > w super cenie gronu entuzjastow (eufemizm ;)) sprzetu z jablkiem.

    To mogą nie być typowe resztki, to mogą być zakontraktowane grube
    miliony sztuk z dostawą rozłożoną na następne 5 lat - różne kontrakty
    się negocjuje i podpisuje z dostawcami aby dostać atrakcyjne ceny...
    Czasem trzeba wziąć więcej towaru niż się potrzebuje i wpisać w koszty.
    Potem taki towar serce pęka aby zmarnować - ja to rozumiem. Ty nie?