    From: "Pawel \"O'Pajak\"" <k...@c...goznac>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Winny choc mial_zielone - 130km/h w centrum miasta
    Date: Wed, 05 Mar 2014 16:02:56 +0100

    Powitanko,

    > unikać wszelkiego działania, które mogłoby spowodować zagrożenie
    > bezpieczeństwa lub porządku ruchu drogowego,

    Ja tam prawnikiem nie jestem, ale trudno domniemywac, ze art. 3 kasuje
    art. 24 tej samej ustawy. Choc w RP wszystko jest mozliwe.
    Gosc zapierdalal, samym tym faktem spowodowal to, ze tak tragiczne byly
    konsekwencje wypadku i za to pojdzie siedziec. OK. Ale czynienie mu
    zarzutu, ze byl niewidoczny, ze wyprzedzal z prawej na skrzyzowaniu
    podczas gdy prawo w tej sytuacji to dopuszcza, to juz zdecydowanie
    wykracza poza granice praworzadnosci. To, czy jest to rozsadne, to juz
    inna sprawa, ja tam wole tak nie robic, ale prawo to dopuszcza.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa