eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWażniejsza moc czy moment obrotowy?Re: Ważniejsza moc czy moment obrotowy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: Marcin 'Yans' Bazarnik <y...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ważniejsza moc czy moment obrotowy?
    Date: Fri, 02 Sep 2011 13:25:38 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 25
    Message-ID: <j3qepd$2dg$2@news.onet.pl>
    References: <j3lkjv$ub8$1@news.onet.pl> <j3ll5o$2b3$1@news.onet.pl>
    <1...@l...institute.com>
    <4e5e5bcd$0$2444$65785112@news.neostrada.pl> <j3nfs7$ooc$4@news.onet.pl>
    <4e5f4363$0$2459$65785112@news.neostrada.pl> <j3ngbg$u6r$1@news.onet.pl>
    <1...@p...pl> <j3nhil$6es$1@news.onet.pl>
    <1...@p...pl> <j3nofi$ca5$1@news.onet.pl>
    <9...@p...pl> <j3nsk7$3a4$1@news.onet.pl>
    <4e5fbca0$0$3491$65785112@news.neostrada.pl> <j3qdlk$qmh$1@news.onet.pl>
    <j3qeg4$mqo$1@news2.ipartners.pl>
    NNTP-Posting-Host: 193.22.28.4
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1314963054 2480 193.22.28.4 (2 Sep 2011 11:30:54 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 2 Sep 2011 11:30:54 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; rv:1.9.2.4)
    Gecko/20100608 Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1
    In-Reply-To: <j3qeg4$mqo$1@news2.ipartners.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2395452
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2011-09-02 13:25, Jakub Witkowski wrote:
    > W dniu 2011-09-02 13:06, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
    >> On 2011-09-01 19:10, to wrote:
    >>> begin Marcin 'Yans' Bazarnik
    >>>
    >>>> Popatrz na silniki samochodów rajdowych - ponieważ jazda rajdowa (po
    >>>> OS'ach drogowych) jest najbliższa normalnej jeździe - ta sama trasa
    >>>> co w
    >>>> wypadku jazdy cywilnej. Zwróć uwagę, że jest ona z reguły dość płaska w
    >>>> górnej połowie.
    >>>
    >>> Zapewne ze względu na regulamin. Jeśli nie można przekroczyć pewnego
    >>> poziomu mocy, to lepiej go mieć w szerszym zakresie niż w węższym.
    >>
    >> Ograniczeniem ZTCP jest zwężka, nie moc.
    >
    > To prawie na jedno wychodzi. Zwężka jest na wlocie do turbo, a turbo chożby
    > nie wiem jak ssało nie wygeneruje większego podcisnienia niż 1 At - co
    > ogranicza ilość powietrza na jednostkę czasu, co z kolei ogranicza moc.

    Prawda, nie wiem czemu wydawało mi się, że za.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: