  • Data: 2011-04-28 11:43:31
    Temat: Re: Warzywa znowu są wszędzie
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 26.04.2011 to <t...@a...xyz> napisał/a:
    > Jadę sobie ok. 80 w kolumnie aut Puławską (wszystkie pasy zajęte) a koło
    > mnie robi nagle "ziuuu" jakiś szaleniec slalomem na motorze. Ze 150 miał
    > jak nic. Chyba trzeba nie mieć mózgu, żeby jechać w taki sposób. Margines
    > bezpieczeństwa miał dokładnie zerowy. Ktoś go nie zauważy zmieniając pas
    > i potem znowu będzie lament, że kierowca osobówki "wymusił". A zauważyć
    > takiego idiotę bardzo trudno, bo jadąc slalomem po wyznaczonym przez
    > siebie samego "pasie" chowa się co chwile za kolejne auta.

    Jadę sobie spokojnie (maksymalnie licznikowe +20) Puławską na motorze, a
    tu 2/3 kierowców aut uprawia wyścigi od świateł do świateł. Nie dość że
    startują wolno spod świateł, to jak już się rozpędzą, chcą z jak
    największej prędkości hamować przed kolejnymi, zmieniają przy tym pasy
    jak by walczyli o pole position w wyścigu F1. Trzeba nie mieć mózgu żeby
    tak jeździć. Przecież sami sobie blokują kolejne krzyżówki ze światłami.
    Poza bezsensownym paleniu paliwa i klocków, to stresująca jest taka
    jazda. Jak się znowu obetrą, albo 1 drugiemu wjedzie w dupę, to będzie
    korek na całą Puławska.

    Ja rozumiem jak by raz na rok się trafił jeden debil, ale tak większość
    robi co dzień.

    --
    kakmaratgmaildotcom