  • Data: 2013-12-30 14:04:44
    Temat: Re: Warszawa - Wrocław
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-30 10:12, Uncle Pete pisze:

    > Tylko z szacunkami Targeo i Automapy dla trasy przez A2 :) Gdybym nie
    > zatrzymywał się, wyszłoby mniej więcej podobnie. Wróciłem wczoraj
    > wieczorem też w tym samym czasie - dawno nie jechałem przez Janki i
    > Raszyn bez jakichkolwiek korków. Ale to taki nietypowy weekend.

    To bardzo możliwe - w normalnym układzie Rano warto jednak wybierać
    trasę przez A2, wieczorem przez Nadarzyn. Różnica co prawda nie jest
    duża (jak pisałem ze 20 minut na korzyść trasy przez A2).

    > A w ogóle często spotykam się z tym, że kombinowanie z wyborem tras daje
    > bardzo małe oszczędności. Często jeżdże do Nowego Sącza i z 3
    > najbardziej optymalnych tras wszystkie dają mniej więcej ten sam czas,

    Skoro wybierasz z 3 najbardziej optymalnych tras, to skąd miałyby się
    wziąć kosmiczne różnice? :)

    > który bardziej zależy od pory dnia, dnia tygodnia czy od tego, czy po
    > droze nie będzie jakiegoś wypadku.

    Pomijając chwilowo wypadki, to trasy są przewidywalne właśnie w
    zależności od pory dnia i dnia tygodnia. Wypadki to losowe historie
    i na to mocnych nie ma - nie dalej jak w poniedziałek rozwaliło mi
    wieczorem oponę na A1 i tyle miałem z komfortu :)

    > Komfort jazdy co prawda różny.

    Stąd ja wolę wybierać jazdę lepszymi drogami :)