  • Data: 2013-12-30 17:25:02
    Temat: Re: Warszawa - Wrocław
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 30 Dec 2013 17:11:49 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Skoro komfort różny, to jednak spokojnie można przyjąć, że niektóre
    > komfortowe nie są.

    Skoro sa "z najbardziej optymalnych" to widac komfort nie jest zly :-)

    > Już pisałem, że na polskie drogi polecam na obecna chwilę NE
    > (od lat) i w zasadzie wszystko jest na bieżąco.

    No coz, zbliza mi sie wyjazdowy okres, moze sobie potestuje.

    > Nie wiem jak Tomtom z live - jeszcze nie kupiłem.

    Mam obawy ze po Polsce kiepsko. Za malo klientow.
    W ogole w kraju "live" dziala ?

    > Nie kombinuj, ja pisałem nie o tych więcej, a może wręcz inaczej
    > - ja tych Twoich "więcej" nie polecałem itd.

    Jakby sie kolega nie spytal, to nie wiadomo co by mu doradzono.
    Ja tez dopiero po Twoim poscie popatrzylem ... ten Sieradz faktycznie
    wyglada interesujaco.

    > Zależy która :)

    Wiekszosc nie wie :-P

    J.