  • 1. Data: 2013-12-26 12:52:25
    Temat: Warszawa - Wrocław
    Od: Uncle Pete <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com>

    Witam,

    Powiedzcie mi, jak najszybciej dojechać w najbliższą sobotę (wyjazd ok.
    9.00) z Ursynowa do centrum Wrocławia (Ostrów Tumski, ul. Św. Józefa)?
    Mój pomysł to ósemką do Piotrkowa - Bełchatów - Wieluń - następnie nowym
    kawałkiem S8 do Oleśnicy, tam zjechać z ekspresówki i wjechać do
    Wrocławia DK98.

    Automapa i Targeo proponują najpierw A2, jakieś 20 km za Łodzą zjechać
    na drogi trzycyfrowe i nimi przebijać się do S8 w Sycowie.

    Pozdrawiam,

    Piotr

  • 2. Data: 2013-12-26 14:07:25
    Temat: Re: Warszawa - Wrocław
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 26 Dec 2013 12:52:25 +0100, Uncle Pete napisał(a):
> [...]
    > Automapa i Targeo proponują najpierw A2, jakieś 20 km za Łodzą zjechać
    > na drogi trzycyfrowe i nimi przebijać się do S8 w Sycowie.

    Droga przez A2/Warte/449/Ostrzeszow byla calkiem dobra. Niby tylko
    wojewodzka, ale tirow brak i jedzie sie szybko.

    Ale po otwarciu S8 chyba nie ma sensu - jedz jak planowales.
    Szczegolnie z Ursynowa - przebijac sie do A2 nie ma sensu.

    Automapa i Targeo pewnie jeszcze nie zauwazyly otwarcia odcinka
    Sycow-Walichnowy, stad takie prowadzenie

    Uwaga na koncowke - nie przegap zjazdu w Olesnicy i uwazaj na radary -
    droga do wroclawia dobra ... i to zacheca do lapania :-)

    No i radze zostawic z pol godziny rezerwy - jak sie okaze ze parking
    zajety to najblizsze wolne miejsce moze byc daleko. A pod katedra
    wiele ulic zamknietych dla ruchu.

    J.

  • 3. Data: 2013-12-26 16:48:16
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2013-12-26 14:07, J.F. wrote:

    > Droga przez A2/Warte/449/Ostrzeszow byla calkiem dobra. Niby tylko
    > wojewodzka, ale tirow brak i jedzie sie szybko.
    >
    > Ale po otwarciu S8 chyba nie ma sensu - jedz jak planowales.

    Z Ursynowa, liczac od Pulawskiej, via POW to sie do A2 dojezdza
    teraz w 10 minut.

    Natomiast co do drogi przez Warte, hmm. W ogole to mam mieszane
    odczucia po ostatniej przejazdzce ta trasa. Kawal drogi po
    wsiach jest jednak krety i mimo braku duzego ruchu, wymaga uwagi
    'co sie czai do cholery za zakretem'. Trzeba uwazac na sytuacje
    typu dziatwa maszerujaca z tornistrem bezpoboczem i inne powiatowe
    atrakcje, wiec bezstresowo nie jest. Ale mimo duzej ilosci nakrecenia
    sie kierownica w te 4h od tablicy do tablicy i to w roboczym tygodniu,
    wliczajac krotkie zjazdy do pitstopu, mozna spokojnie przejazd zamknac.

    Fantastycznie wiec, ze nowy odcinek S8 omija kilka megaupierdliwych
    drogowo miescinek przez ktore dotychczas ciagnal sie korowod w
    strasznie smutnym tempie. Zjazd z S8 za Olesnica na stare koleiny
    wywolywal przygnebiajace uczucie.

    Pozostaje liczyc ze jeszcze ten jeden rok i dylematy ktoredy omijac DK8
    znikna calkowicie ;).

    --

    memento lorem ipsum

  • 4. Data: 2013-12-27 22:10:09
    Od: Uncle Pete <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com>

    > Ale po otwarciu S8 chyba nie ma sensu - jedz jak planowales.
    > Szczegolnie z Ursynowa - przebijac sie do A2 nie ma sensu.

    Dzięki, tak zrobię.

    > Automapa i Targeo pewnie jeszcze nie zauwazyly otwarcia odcinka
    > Sycow-Walichnowy, stad takie prowadzenie

    Najnowsza Automapa w ogóle nie ma jeszcze tego odcinka, Targeo już ma
    narysowany, ale nie uwzględnia go w swoich algorytmach.

    > Uwaga na koncowke - nie przegap zjazdu w Olesnicy i uwazaj na radary -
    > droga do wroclawia dobra ... i to zacheca do lapania :-)

    Staram się jeździć jak Pan Bóg przykazał - ograniczenie plus nie więcej
    niż 20 ;)

    > No i radze zostawic z pol godziny rezerwy - jak sie okaze ze parking
    > zajety to najblizsze wolne miejsce moze byc daleko. A pod katedra
    > wiele ulic zamknietych dla ruchu.

    To będzie hotel, który obiecuje własny parking - mam nadzieję, że nie
    skłamią :)

    Pozdrawiam,

    Piotr

  • 5. Data: 2013-12-27 22:14:39
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 27 Dec 2013 22:10:09 +0100, Uncle Pete
    <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com> wrote:

    >Najnowsza Automapa w ogóle nie ma jeszcze tego odcinka

    Poważnie?

    http://imageshack.us/a/img33/5608/ravl.png

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2013-12-27 22:19:01
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-12-27 22:10, Uncle Pete pisze:

    > Dzięki, tak zrobię.

    Dziękujesz za złą radę - J.F nie ma pojęcia jak wygląda sytuacja
    w DC i nie tylko.

  • 7. Data: 2013-12-27 23:23:55
    Od: Uncle Pete <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com>

    > Dziękujesz za złą radę - J.F nie ma pojęcia jak wygląda sytuacja
    > w DC i nie tylko.

    Będę w takim razie wdzięczny za dobrą radę.

    Piotr

  • 8. Data: 2013-12-27 23:26:20
    Od: Uncle Pete <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com>

    > Poważnie?
    >
    > http://imageshack.us/a/img33/5608/ravl.png

    Poważnie. W ściągniętej wczoraj aktualizacji na WinCE nie ma śladu tego
    węzła (wersja 6.14a_1310a_PL).

    Piotr

  • 9. Data: 2013-12-28 09:58:48
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-12-27 23:23, Uncle Pete pisze:

    > Będę w takim razie wdzięczny za dobrą radę.

    Ja bym pojechał A2, za Łodzią zjechał na Sieradz i później do S8.

  • 10. Data: 2013-12-28 10:47:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 27 Dec 2013 23:26:20 +0100, Uncle Pete napisał(a):

    > Poważnie. W ściągniętej wczoraj aktualizacji na WinCE nie ma śladu tego
    > węzła (wersja 6.14a_1310a_PL).

    A to powyzej to z Androida ?

    Otwarcie mialo byc 21 grudnia, wiec sie nie ma co dziwic ze nie ma,
    szczegolnie jesli 1310 znaczy pazdziernik 2013 :-).

    J.