  • Data: 2013-12-30 17:51:33
    Temat: Re: Warszawa - Wrocław
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-30 15:54, J.F. pisze:

    > Wiele tak, wiele nie.

    Bzdura. Każda trasa ma taką przewidywalność. Oczywiście, czasem się
    zdarza, że sytuacja bywa inna niż typowa, ale to w granicach błędów
    statystycznych itd.

    > tad pytanie o Eurotec ? Za duzo znasz marek opon i takie skutki :-)

    Niezupełnie - pytanie było przewrotne i nie ukrywam, że gdybyś
    znał rynek niemiecki i sprawdzał co ludzie kupują (jak deklarujesz)
    to pewnie byś coś o tym wiedział.

    > Ale jest roznica czy kolo zmieniasz na asfaltowym poboczu, czy w
    > blocie, czy o milimetry od omijajacych cie ciezarowek wyprzedzanych
    > przez osobowki :-)

    Zdecydowanie - jak się w lecie tir wyłożył i zamknęli DW 559 (kierunek
    Płock-Lipno, szczegółu chyba nie są ważne) to po objeździe z 'oponą'
    puszczająca powietrze doczołgałem się do Lipna, by zmienić oponę w
    oświetlonym i bezpiecznym miejscu. Skończyłem na kapciu, ale miałem
    w poważaniu oponę + felgę itd. Jednak w deszczu, na wąskiej i
    nieoświetlonej drodze to się głupio zmienia koło. Pozostaje assistance,
    ale tutaj też trzeba poczekać itd.

    > Ale na mapie rzadko napisane czy lepsza czy gorsza.

    Na mapie - Uncle pisał, że drogi zna. Abstrahując od powyższego
    - z natury rzeczy drogi krajowe, autostrady/ekspresówki mają
    wyższych standard od wojewódzkich/gminnych.

    > W dodatku nawet polskie firmy jakby przeszly na globalnych dostawcow
    > map ... i stracily przy tym zdobywana przez lata kategoryzacje ?

    Co masz na myśli?

    > Czy to taka promocja uslug on-line ?

    Nie wiem, mi z nimi jest dobrze :)