  • Data: 2013-12-30 17:49:48
    Temat: Re: Warszawa - Wrocław
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-30 17:34, J.F. pisze:

    > A czemu nie jechales jak zdeklarowany kapelusznik - 110,

    To po cholerę jechać autostradą? Ja wiem, że dla wielu jestem
    kapelusznikiem, ale nie jest to prawdą.

    > albo choc przepisowo ? :-)

    Cóż, A1 to autostrada, 140km/h z definicji jechać można, ~150km/h to
    w najgorszym razie dadzą mi 50zł mandatu. No może z punkt zarobię.
    Jeszcze się nie spotkałem w żadnym kraju, by za takie +- ktoś
    cokolwiek zarobił.