  • Data: 2014-01-08 22:17:07
    Temat: Re: "Walka" z nietrzeźwymi
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-01-08 20:49, Użytkownik Jacek napisał:

    > Oczywiście racja, ale ten cały szum o 7,7% wygląda mi nadal na zbijanie
    > tzw. kapitału wyborczego, a nie na coś, co ma poprawić bezpieczeństwo.
    > Jak w domu chcę oszczędzić, bo mi się budżet nie domyka, to nie zaczynam
    > od oszczędzania na ksiązkach i kinie, gdzie wydaję 7% tylko patrzę na co
    > idzie najwięcej.

    Od jedzenia nie zaczniesz bo jeść trzeba, samochodu nie zlikwidujesz
    bo jest potrzebny, kilka innych pozycji też trzeba zostawić a w efekcie:
    do kina nie chodzę, filmy oglądam w domu, gazet nie kupuje, ściągam
    z sieci i czytam na tablecie. Książki kupuje tylko te które koniecznie
    chce mieć, pozostałe ściągam z sieci i czytam na PDA.
    Muzyki nie kupuje ale i nie ściągam, słucham tylko z radia i
    praktycznie tylko w samochodzie. :-)