  • Data: 2014-01-09 22:38:27
    Temat: Re: "Walka" z nietrzeźwymi
    Od: cumulonimbus <y...@b...upa> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-08 20:20, Cavallino pisze:

> [...]
    ok.html

    > Czyli cholernie dużo, bo chyba nie sądzisz, że ich udział procentowy w ruchu
    > to koło 8%?

    Tak naprawdę czort wie ilu tych pijanych jeździ; wiadomo, że ok. 180
    tys. rocznie jest łapanych; być może jeździ milion lub dwa. W każdym
    razie wypadek powodują nieliczni [Być może dlatego, że większość
    pijaczków jedzie (stara się) przepisowo; by uniknąć wpadki]

    Warto też zauważyć iż 8% wypadków powodowanych jest przez pijanych, a
    przez zmęczonych 2% (zaśnięcie za kierownicą)
    Ale wieszanie na latarniach ma miejsce tylko w przypadku tych na
    podwójnym gazie ;D

    Nie neguję zasadności karania - tak za samą jazdę na gazie, jak i, po
    wielokroć, za spowodowanie śmierci czy uszczerbku. Ale nie dajmy się
    ogłupiać; emocje na bok

    Problemem nie są pijani, problemem jest cymbał, który zakindala koło
    przedszkola 110 i nawet jak jest złapany, to wykpi się 3 cyfrową kwotą.
    I moim zdaniem ta choroba również jest nieuleczalna, ale tutaj nikt nie
    chce wylewać dziecka z kąpielą (jak w przypadku wypitych)

    --

    signature