  • Data: 2014-01-09 15:33:28
    Temat: Re: "Walka" z nietrzeźwymi
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-01-09 12:51, Użytkownik Jan Koval napisał:

    > Ale znasz jaki jest rozkład wydatków bo ja mam wrażenie,
    > że "oni" nie wiedzą jakie są rzeczywiste przyczyny.

    Mam podobne wrażenie, nie wiedzą i nie chcą wiedzieć.
    Doradca doradził "mówić tak bo wygląda jakby mówiący
    interesował się szaraczkami z dróg" to i tak mówią.
    A z głosowaniem jest jeszcze inaczej, jak projekt
    przygotuje nasza partia to jest słuszny, dobry i jesteśmy
    za, jak przygotuje inna partia to jest potrzebny ale
    źle przygotowany i jesteśmy za ale głosujemy przeciw,
    bo mimo że potrzebny to jest zły.