  • Data: 2009-03-30 20:08:11
    Temat: Re: [VERY TECH] Gaźniki CV, dyskusja? Długie
    Od: "Marcin Gardeła" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    greg wrote:
> [...]
    > podobne, że wcale nie zdziwiłbym się, gdyby okazało się, że moduł
    > pomimo (ewentualnych) wizualnych różnic jest elektrycznie taki sam. W
    > razie czego służę elektrycznymi danymi serwisowymi od
    > transalpa/afryki. Jeśli nie chcesz/nie możesz skombinować
    > oryginalnego modułu to trzebaby popatrzeć na analogi, to że może są
    > różne wtyczki nie musi niczego komplikować, poza koniecznością użycia
    > lutownicy, ważne aby ilość kabli się zgadzała, bo tam bywa tak, że
    > jest jedna cewka na świecę albo jedna cewka na cylinder. Zatem
    > trzebaby tylko znaleźć taki model co ma tyle samo cewek co twój.

    Jeśli chodzi o ilość cewek generatora impulsów to zostają mi same Deauville,
    starsze modele NTV (Revere) mają dwie cewki, moja i młodsze jedną cewkę
    generatora.

    > A sprawdzałeś czy nie masz peknietego tego plastika (intake manifold
    > - nie wiem jak po polsku :-)) pomiedzy filtrem a gaźnikami?

    Plastika czy gumy? Gumy są ładne, ale obejrzę je tak, jak obejrzałem
    membrany w gaźniku. Połączenie gaźnik/głowica jest git, sprawdzałem,
    dokręcałem obejmy, dociskałem gaźniki, jest szczelnie.

    > Jeszcze jedna rzecz, tylko nie wiem czy ją masz: czujnik położenia
    > przepustnicy: to jest taki element w gaźnikach, który daje sygnał do
    > modułu jakie jest położenie przepustnicy; w zalezności od tego moduł
    > daje różne wyprzedzenie zapłonu

    Nie ma, wyprzedzenie zapłonu zależy od modułu, który jako sygnały wejściowe
    dostaje wyłącznie impulsy z cewki generatora impulsów. Przyznaję, że nie
    rozumiem tego, i nie wiem jak działa taki układ, ja bym mu dołożył jeszcze
    jakiś czujnik podciśnienia albo położenia przepustnicy, ale jak nie to nie.

    > Ja obstawiam lewe powietrze albo moduł. Jak to co inne to ci browara
    > stawiam przy najbliższej okazji :-)

    Ale za co? :)

    Diobeu