  • Data: 2009-04-02 06:51:05
    Temat: Re: [VERY TECH] Gaźniki CV, dyskusja? Długie
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    James wrote:
    > "zbigi" wrote...
    > CV - Constant Velocity czyli stala predkosc.

    Tłumaczeniowo tak, ale znaczeniowo zbigi pewnie ma rację, z tym, że
    IMHO w przypadku gaźnika CV stała prędkość będzie oznaczać stałe
    podciśnienie (w miejscu zwężki) bo podciśnienie zmienia się w
    zależności od prędkości. Tak czy siak będzie chyba dobrze, ale skoro
    gaźniki nazywają się constans velocity to sorry, Vinnetou (czy też
    zbigi), velocity to nie vacuum.

    Ale panowie, wydaje mi się, że grupa może się już denerwować, ten
    wątek jest z innej planety, wróćmy do etykiety i ścigacza, nie
    zawracajmy już głowy tymi motocyklami, zapraszam na priv.
    Wszystkich przepraszam za ten cholerny OT :)

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98