eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle[VERY TECH] Gaźniki CV, dyskusja? Długie › Re: [VERY TECH] Gaźniki CV, dyskusja? Długie
  • Data: 2009-04-01 17:18:45
    Temat: Re: [VERY TECH] Gaźniki CV, dyskusja? Długie
    Od: "Marcin Gardeła" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Marcin Gardeła wrote:
    > 1. Powrót sprężyn przepustnic suwakowych na właściwe miejsca.
    > 2. Testy różnych ustawień pilot screws.
    > Więcej pomysłów nie mam. Zdam relację.

    I WYSTARCZYŁO!!!!
    Wrzuciłem z powrotem stare gaźniki, które są przecież zsynchronizowane, nowe
    niekoniecznie. Sprężyny na swoich miejscach, pilot set screws wykręcone 1
    1/4 a nie 2,5 jak było pierwotnie, zresztą po serwisie gaźników.
    Ogłaszam koniec.
    Mam do sprzedania gaźniki do Deauville, rok 2001, wersja otwarta wraz z
    króćcami do airboxu i głowicy. Stan wewnątrz najważniejszych części -
    idealne, na dyszach ślady wykręcania (nie moje). Membrany - jak nowe. Z
    zewnątrz - trochę zaśniedziałe.
    Jakby ktoś coś to ja ten tego, powiedzmy 160 zł.
    MORAŁ: zanim zaczniesz grzebać w swoim motocyklu kup sobie serwisówkę, która
    jest dokładnie do twojego modelu, a nie prawie :)

    --
    Diobeu


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: