  • Data: 2009-03-31 06:15:28
    Temat: Re: [VERY TECH] Gaźniki CV, dyskusja? Długie
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    greg wrote:

    > No to wtedy działa tak, ze kąt wyprzedzenia zapłonu jest
    > niezmienny...

    Nie jest niezmienny, tylko jest zmienny w funkcji obrotów wału
    korbowego, AFAIR od 8 stopni wyprzedzenia przy idle do 30 stopni przy
    pełnym otwarciu.

    > PS sorry za anglicyzmy, posługuję sie haynesem jeśli chodzi o
    > nazewnictwo i mysle po angielsku...

    Nie ma problemu, angielski ma akurat lepsze nazwy na wiele zagadnień
    motoryzacyjnych, pilot screw, needle jet, buterfly valve, że wymienię
    tylko to co pamiętam z artykułu, albo to co James poprawił: coasting
    enriching - wzbogacenie mieszanki w czasie jazdy z zamkniętą
    przeustnicą, brzmi śmieszne, coasting enriching i już :)

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98