eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle[VERY TECH] Gaźniki CV, dyskusja? DługieRe: [VERY TECH] Gaźniki CV, dyskusja? Długie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Marcin Gardeła" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: [VERY TECH] Gaźniki CV, dyskusja? Długie
    Date: Mon, 30 Mar 2009 22:08:11 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 41
    Message-ID: <gqr8s4$kg5$1@inews.gazeta.pl>
    References: <gqoc51$i0o$1@inews.gazeta.pl> <gqqc2h$6d2$1@inews.gazeta.pl>
    <gqqi4h$aud$1@inews.gazeta.pl> <gqr6tp$8gb$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: bom244.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1238443716 20997 83.29.28.244 (30 Mar 2009 20:08:36 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 30 Mar 2009 20:08:36 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-User: diobeu
    X-Antivirus: avast! (VPS 090330-0, 2009-03-30), Outbound message
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:591574
    [ ukryj nagłówki ]

    greg wrote:
    > A jeszcze: wszystkie v-twiny 600 i 650 hondy są tak konstrukcyjnie
    > podobne, że wcale nie zdziwiłbym się, gdyby okazało się, że moduł
    > pomimo (ewentualnych) wizualnych różnic jest elektrycznie taki sam. W
    > razie czego służę elektrycznymi danymi serwisowymi od
    > transalpa/afryki. Jeśli nie chcesz/nie możesz skombinować
    > oryginalnego modułu to trzebaby popatrzeć na analogi, to że może są
    > różne wtyczki nie musi niczego komplikować, poza koniecznością użycia
    > lutownicy, ważne aby ilość kabli się zgadzała, bo tam bywa tak, że
    > jest jedna cewka na świecę albo jedna cewka na cylinder. Zatem
    > trzebaby tylko znaleźć taki model co ma tyle samo cewek co twój.

    Jeśli chodzi o ilość cewek generatora impulsów to zostają mi same Deauville,
    starsze modele NTV (Revere) mają dwie cewki, moja i młodsze jedną cewkę
    generatora.

    > A sprawdzałeś czy nie masz peknietego tego plastika (intake manifold
    > - nie wiem jak po polsku :-)) pomiedzy filtrem a gaźnikami?

    Plastika czy gumy? Gumy są ładne, ale obejrzę je tak, jak obejrzałem
    membrany w gaźniku. Połączenie gaźnik/głowica jest git, sprawdzałem,
    dokręcałem obejmy, dociskałem gaźniki, jest szczelnie.

    > Jeszcze jedna rzecz, tylko nie wiem czy ją masz: czujnik położenia
    > przepustnicy: to jest taki element w gaźnikach, który daje sygnał do
    > modułu jakie jest położenie przepustnicy; w zalezności od tego moduł
    > daje różne wyprzedzenie zapłonu

    Nie ma, wyprzedzenie zapłonu zależy od modułu, który jako sygnały wejściowe
    dostaje wyłącznie impulsy z cewki generatora impulsów. Przyznaję, że nie
    rozumiem tego, i nie wiem jak działa taki układ, ja bym mu dołożył jeszcze
    jakiś czujnik podciśnienia albo położenia przepustnicy, ale jak nie to nie.

    > Ja obstawiam lewe powietrze albo moduł. Jak to co inne to ci browara
    > stawiam przy najbliższej okazji :-)

    Ale za co? :)

    Diobeu


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: