  • Data: 2009-03-30 19:45:09
    Temat: Re: [VERY TECH] Gaźniki CV, dyskusja? Długie
    Od: "Marcin Gardeła" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    greg wrote:
    > Od biedy (choć ja to luksusowy jestem) można kupić taki moduł nowy?

    Wykluczone. 1/4 motocykla.

    > Albo używany?

    Myślałem o tym, na razie nie widzę.

    > Albo odesłać takiemu Zenkowi co sie na allegro ogłasza,
    > że moduły naprawia...

    A wiesz, że o tym nie pomyślałem, skoro naprawiają to sprawdzają, a jak
    sprawdzają to może umieją to robić? :) Ktoś coś poleci czy sobie szukać?
    Znalazłem na szybko firmę Digitech z Będzina, zna ktoś? Poleci ktoś?

    > No, rozkładanie gaźników kilka razy w tygodniu też trudne...

    na razie sytuacja jest taka:
    - zdjęte owiewki w celu dojścia do gaźników online, przekładam sprężyny na
    swoje miejsca i testuję pilot screws w zakresie 1 1/4 do 2 1/4 (czyli od
    wartości z serwisówki do wartości z motocykla). Jak to nic nie da to może
    uda się wysłać moduł do elektronika do diagnostyki.
    A jak to nic nie da to składam, jeżdżę i mam to gdzieś, już zaczynam
    dochodzić do kresu wytrzymałości :)

    --
    Diobeu