  • Data: 2010-07-08 12:46:59
    Temat: Re: VAIO P - czy warto kupić?
    Od: ApanasBudriszko <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-08 13:14, Kez pisze:

    > Oczywiście, że nie zależy _tylko_ od komputera. Ale zależy
    > _między innymi_ od komputera i chodzi mi o to, żeby komputer
    > nie pogarszał możliwości wynikających z innych czynników.

    w jakiż to sposób zależy od komputera ?

    > Zatem proszę o konstruktywną odpowiedź - co kupić głównie
    > do Internetu z optymalnymi parametrami, o które mi chodzi.
    > Wiem, że ideał nie istnieje i że przeważnie jest coś za coś.
    > Jednak ludzie coś kupują, noszą, używają. Co warto kupić?

    coś co się spodoba, nie będzie zbyt ciężki i długo pracował na bateriach
    - niestety nie da się powiedzieć że idealny będzie laptop który na
    bateriach wytrzyma 4 godziny bo ktoś powie że to mało i potrzebuje 7
    godzin. Waga dla jednego 2,5 kg jest ok a dla innego musi miec mniej niż
    1,8 - zatem ...

    nie da się odpowiedziec na twoje pytanie bo każda jak domagasz się
    konstruktywna bedzie także subiektywna a ty swych subiektywnych wymagań
    nie określiłeś

    - ile ma ważyć ? ile czasu pracowac na bateriach (internet już sobie
    odpuść bo umówmy sie że warunek do pominięcia)