  • Data: 2010-07-13 06:02:12
    Temat: Re: VAIO P - czy warto kupić?
    Od: ApanasBudriszko <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-12 22:39, Kez pisze:

    > Nie zgadzam się. Wasze odpowiedzi świadczą o tym,
    > że nie jesteście fachowcami.

    OOO czyli klasyczny przypadek, "wiem lepiej - choć się nie znam zupełnie"

    > Jeżeli ktoś będzie mi wmawiał, że to jaki samochód
    > kupię nie będzie miało wpływu na uzyskaną dynamikę
    > i osiągi, to chociaż nie jestem specjalistą w dziedzinie
    > motoryzacji, mogę mieć pewność, że nie mam do czynienia
    > z fachowcem.

    Człowieku czy ty jesteś w stanie zrozumieć że różnice są pomijalne ? tak
    bardzo pomijalne że nikt tego nie testuje, co więcej to jak bedzie się
    sprawował modem zalezy w od niego w najmniejszym stopniu ? że
    konstrukcja płyty głównej, oprogramowanie sterujące pracą modemu czy
    błedna konfiguracja jest tutaj ważniejsza ? modem gsm to użądzenie
    wielkości paznokcie i wielkiej filozofii w nim nie ma, szczególnie w
    produktach budżetowych

    > Powtórzę, bo może to umknęło: mówimy o laptopie
    > z wbudowanym modemem, a nie o jakimkolwiek
    > komputerze, który się potem doposaży w modem.

    A wiesz czy się to rozni ? tym że modem wkłada się w złącze mini-pci w
    fabryce, w magazynie dystrybutora lub sklepie - modem zawsze bedzie taki
    sam bo tak jak pisałem wcześniej robi je kilka firm na swiecie i
    kosztuja 5 dolarów