  • Data: 2010-07-11 11:59:00
    Temat: Re: VAIO P - czy warto kupić?
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl> szukaj wiadomości tego autora

    "Kez" <n...@m...pl> wrote in message
    news:4c348b2b$0$19163$65785112@news.neostrada.pl...
    > Chcę kupić notebooka | netbooka | laptopa.
    > Najważniejsze dla mnie cechy:
    > - waga (z baterią i bez)
    > - wydajność baterii (w pracy normalnej i oszczędnej)
    > - szybki i stabilny Internet w dowolnym miejscu i czasie
    > Czy pod względem wymienionych przeze mnie cech
    > VAIO P byłby najlepszy?

    pod wzgledem wagi pewnie tak, ale jezeli zamierzasz tego faktycznie
    uzywac do korzystania z internetu to wiekszy ekran bylby znacznie lepszy
    biorac pod uwage jego cene (min. ~2600) i mozliwosci (na poziomie
    dowolnego netbooka) jedyna jego zaleta jest maly rozmiar, co z kolei
    skresla go jako (glowny) sprzet codziennego uzytku, bedzie to poprostu
    niewygodne - jest za maly, ma stosunkowo duza rozdzielczosc i trzeba
    bedzie go miec zaraz przed oczami, co na dluzsza mete bedzie meczace

    to fajna zabawka na 15 minut, ale po godzinie bedziesz mial dosyc

    w tej cenie jest juz spory wybor sprzetu, wiec polecam wybrac sie
    gdzies i potestowac - dla doroslego faceta roznica wagi miedzy
    tym 700 gramowym sony a wazacym srednio 1200 gram notebookiem
    chyba nie bedzie zbyt istotna, w koncu to rowne pol litra ;)

    w kazdym razie polecam najpierw obmacac, i to dluzej niz 5 minut
    a i przyjrzec sie konkurencji - np nokia booklet - nie zaszkodzi