  • Data: 2010-07-08 11:14:47
    Temat: Re: VAIO P - czy warto kupić?
    Od: "Kez" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To nie zależy tylko od komputera.
    Oczywiście, że nie zależy _tylko_ od komputera. Ale zależy
    _między innymi_ od komputera i chodzi mi o to, żeby komputer
    nie pogarszał możliwości wynikających z innych czynników.

    Zatem proszę o konstruktywną odpowiedź - co kupić głównie
    do Internetu z optymalnymi parametrami, o które mi chodzi.
    Wiem, że ideał nie istnieje i że przeważnie jest coś za coś.
    Jednak ludzie coś kupują, noszą, używają. Co warto kupić?

    Pozdrawiam
    Kez