  • 1. Data: 2010-07-07 14:11:55
    Temat: VAIO P - czy warto kupić?
    Od: "Kez" <n...@m...pl>

    Witam,

    Chcę kupić notebooka | netbooka | laptopa.

    Najważniejsze dla mnie cechy:
    - waga (z baterią i bez)
    - wydajność baterii (w pracy normalnej i oszczędnej)
    - szybki i stabilny Internet w dowolnym miejscu i czasie

    Czy pod względem wymienionych przeze mnie cech
    VAIO P byłby najlepszy?

    Pozdrawiam
    Kez

  • 2. Data: 2010-07-07 21:12:45
    Temat: Re: VAIO P - czy warto kupić?
    Od: ApanasBudriszko <c...@g...pl>

    W dniu 2010-07-07 16:11, Kez pisze:
> [...]
    > - szybki i stabilny Internet w dowolnym miejscu i czasie
    >
    > Czy pod względem wymienionych przeze mnie cech

    tak, szczególnie w przypadku szybkiego i stabilnego internetu w dowolnym
    miejscu i czasie

  • 3. Data: 2010-07-08 04:18:58
    Od: "Kez" <n...@m...pl>

    > tak, szczególnie w przypadku szybkiego i stabilnego internetu w dowolnym miejscu i
    czasie

    Piszesz poważnie, czy żartujesz?
    Jeśli poważnie, to na czym opierasz swoją opinię?

    Pozdrawiam
    Kez

  • 4. Data: 2010-07-08 06:44:45
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Thu, 8 Jul 2010 06:18:58 +0200, Kez napisał(a):

    > Piszesz poważnie, czy żartujesz?
    > Jeśli poważnie, to na czym opierasz swoją opinię?

    Sprawdź, czy cię coś nie gryzie w pośladki, bo to była ironia.

    Zastanów się - jaki wpływ na "szybkość i stabilność Internetu w dowolnym
    miejscu i czasie" ma producent komputera? To mniej więcej tak, jakbyś
    szukał samochodu, w którym nie ma dziur na drodze...

    --
    Yakhub

  • 5. Data: 2010-07-08 07:09:54
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    Yakhub pisze:

    > Zastanów się - jaki wpływ na "szybkość i stabilność Internetu w dowolnym
    > miejscu i czasie" ma producent komputera? To mniej więcej tak, jakbyś
    > szukał samochodu, w którym nie ma dziur na drodze...

    A moze jednak ma?
    Hipotetycznie. Masz abonament np. iPlus i modem na USB. Siedzisz z
    laptopem na kolanach, siegasz po szklanke soku i ... modem wypada z
    gniazda. Teraz hipotetycznie, masz laptopa z wbudowanym modemem EDGE.
    Siegasz po ta sama szklanke soku i ... masz dalej internet, bo modem nie
    mial skad wypasc. Tak oto, producent i typ laptopa ma znaczenie w
    swobodnym i szybkim dostepie do internetu.

    :-)

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek

  • 6. Data: 2010-07-08 09:04:24
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

> [...]
    > mial skad wypasc. Tak oto, producent i typ laptopa ma znaczenie w
    > swobodnym i szybkim dostepie do internetu.

    Pierwszy laptop miał uszkodzone gniazdo USB.
    ;)

    Piotr

  • 7. Data: 2010-07-08 10:58:42
    Od: Radosław Sokół <R...@p...pl>

    W dniu 07.07.2010 16:11, Kez pisze:
    > - szybki i stabilny Internet w dowolnym miejscu i czasie

    To nie zależy tylko od komputera. Gwarantuję Ci, że na najlep-
    szym nawet komputerze będę w stanie uniemożliwić korzystanie
    z Internetu, choćby zamykając Cię z tym komputerem w ołowianym
    ekranie ;)

    > Czy pod względem wymienionych przeze mnie cech
    > VAIO P byłby najlepszy?

    Vaio P (przydałoby się jeszcze oznaczenie modelu konkretne)
    jest fajnym notatnikiem podręcznym, ale nie komputerem do In-
    ternetu wyłącznie. I podstawowe wersje mają koszmarne bate-
    rie, wytrzymujące tylko godzinę-dwie pracy bez zasilania.
    Pojemniejsze baterie pewnie też są dostępne, ale komputerek
    już nie będzie wtedy ważył 0.6 kg ;) Coś za coś, niestety.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 8. Data: 2010-07-08 11:14:47
    Od: "Kez" <n...@m...pl>

    > To nie zależy tylko od komputera.
    Oczywiście, że nie zależy _tylko_ od komputera. Ale zależy
    _między innymi_ od komputera i chodzi mi o to, żeby komputer
    nie pogarszał możliwości wynikających z innych czynników.

    Zatem proszę o konstruktywną odpowiedź - co kupić głównie
    do Internetu z optymalnymi parametrami, o które mi chodzi.
    Wiem, że ideał nie istnieje i że przeważnie jest coś za coś.
    Jednak ludzie coś kupują, noszą, używają. Co warto kupić?

    Pozdrawiam
    Kez

  • 9. Data: 2010-07-08 12:46:59
    Od: ApanasBudriszko <c...@g...pl>

    W dniu 2010-07-08 13:14, Kez pisze:

    > Oczywiście, że nie zależy _tylko_ od komputera. Ale zależy
    > _między innymi_ od komputera i chodzi mi o to, żeby komputer
    > nie pogarszał możliwości wynikających z innych czynników.

    w jakiż to sposób zależy od komputera ?

> [...]
    > Wiem, że ideał nie istnieje i że przeważnie jest coś za coś.
    > Jednak ludzie coś kupują, noszą, używają. Co warto kupić?

    coś co się spodoba, nie będzie zbyt ciężki i długo pracował na bateriach
    - niestety nie da się powiedzieć że idealny będzie laptop który na
    bateriach wytrzyma 4 godziny bo ktoś powie że to mało i potrzebuje 7
    godzin. Waga dla jednego 2,5 kg jest ok a dla innego musi miec mniej niż
    1,8 - zatem ...

    nie da się odpowiedziec na twoje pytanie bo każda jak domagasz się
    konstruktywna bedzie także subiektywna a ty swych subiektywnych wymagań
    nie określiłeś

    - ile ma ważyć ? ile czasu pracowac na bateriach (internet już sobie
    odpuść bo umówmy sie że warunek do pominięcia)

  • 10. Data: 2010-07-08 14:16:23
    Od: wuwuzela <w...@a...pl>

    Użytkownik Uncle Pete napisał:

    > Pierwszy laptop miał uszkodzone gniazdo USB.
    > ;)

    A drugiemu moze sie zdarzyc zalanie sokiem ;)