  • Data: 2010-10-28 17:51:10
    Temat: Re: Uzytkowanie auta z turbo
    Od: "Przembo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Yans van Horn" <y...@n...spam> napisał w wiadomości
    news:4cc98f58$0$27043$65785112@news.neostrada.pl...
    > Masz i jeździsz :-)

    Coraz więcej rajdowców na PMS, dobra tendencja :)

    > U mnie (jak i w większości) pompa wspomagania i alternator napędzane są
    > przez silnik więc dopók jest zasprzęglony to wspomaganie dziala, ładowanie
    > akumulatora również... aż do czasu spadku obrotów do prędkości poniżej
    > biegu jałowego. No chyba, że ktoś sprytny po zgaśnieciu silnika wysprzęgla
    > go :-)

    Kurcze, chyba przyznam Ci racje, sorki ;) Ostatnio taki numer miałem z autem
    z ASB (alarm po wielu latach uzanł mnie za rabusia) i faktycznie odbywa się
    to troche inaczej. W przypadku manuala jest jak piszesz ;)

    > Jedyne co może (ale nie musi) wysiąść od razu to wspomaganie hamulców
    > ponieważ nie ma podciśnienia w dolocie - chyba że mamy niezależna pompę
    > próżniową jak w TD lub TB napędzana przez silnik.

    Jeśli wspomaganie jest sprawne to raczej wystarczy na minimum jedno dobre
    hamowanie, niestety testowałem już to.

    Pozdr