eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUzytkowanie auta z turboRe: Uzytkowanie auta z turbo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Przembo" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Uzytkowanie auta z turbo
    Date: Thu, 28 Oct 2010 17:51:10 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 27
    Message-ID: <iac648$6rg$1@news.onet.pl>
    References: <ia1m91$sua$1@news.onet.pl> <ia1qtd$40l$1@usenet.news.interia.pl>
    <ia1r9n$4k4$1@usenet.news.interia.pl> <ia216b$uq8$1@news.onet.pl>
    <ia3jhr$phd$1@inews.gazeta.pl> <ia3tif$bih$1@news.onet.pl>
    <ia3v6i$7q1$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <ia42i3$jde$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <4cc952f8$0$22794$65785112@news.neostrada.pl> <iabrq3$63c$1@news.onet.pl>
    <4cc98f58$0$27043$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089076241185.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1288281032 7024 89.76.241.185 (28 Oct 2010 15:50:32 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 28 Oct 2010 15:50:32 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Antivirus: avast! (VPS 101027-1, 2010-10-27), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2321431
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Yans van Horn" <y...@n...spam> napisał w wiadomości
    news:4cc98f58$0$27043$65785112@news.neostrada.pl...
    >>> To jechałeś z wysprzęglonym silnikiem ? Ciekawa technika... :-)
    >> Coś wspomniałeś o rajdówce, masz czy też jeździsz?
    > Masz i jeździsz :-)

    Coraz więcej rajdowców na PMS, dobra tendencja :)

    > U mnie (jak i w większości) pompa wspomagania i alternator napędzane są
    > przez silnik więc dopók jest zasprzęglony to wspomaganie dziala, ładowanie
    > akumulatora również... aż do czasu spadku obrotów do prędkości poniżej
    > biegu jałowego. No chyba, że ktoś sprytny po zgaśnieciu silnika wysprzęgla
    > go :-)

    Kurcze, chyba przyznam Ci racje, sorki ;) Ostatnio taki numer miałem z autem
    z ASB (alarm po wielu latach uzanł mnie za rabusia) i faktycznie odbywa się
    to troche inaczej. W przypadku manuala jest jak piszesz ;)

    > Jedyne co może (ale nie musi) wysiąść od razu to wspomaganie hamulców
    > ponieważ nie ma podciśnienia w dolocie - chyba że mamy niezależna pompę
    > próżniową jak w TD lub TB napędzana przez silnik.

    Jeśli wspomaganie jest sprawne to raczej wystarczy na minimum jedno dobre
    hamowanie, niestety testowałem już to.

    Pozdr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: