  • Data: 2010-10-28 20:49:25
    Temat: Re: Uzytkowanie auta z turbo
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-10-28 17:51, Przembo wrote:
    > Użytkownik "Yans van Horn" <y...@n...spam> napisał w wiadomości
    >
    > Coraz więcej rajdowców na PMS, dobra tendencja :)

    Ja to narazie lama jestem :-) Ale zmierzam we właściwym kierunku :-)

    Załuje, że BMW Challange tak daleko na północy :-(

    > Kurcze, chyba przyznam Ci racje, sorki ;) Ostatnio taki numer miałem z
    > autem z ASB (alarm po wielu latach uzanł mnie za rabusia) i faktycznie
    > odbywa się to troche inaczej. W przypadku manuala jest jak piszesz ;)

    Niestety nie wiem jak się zachowa w wypadku ASB, ale chętnie się dowiem :-)

    > Jeśli wspomaganie jest sprawne to raczej wystarczy na minimum jedno
    > dobre hamowanie, niestety testowałem już to.

    Co ciekawe, u mnie w rajdówce nie ma specjalnej różnicy we wspomaganiu
    hamulców ...
    nawet wysprzęglony, ze zgaszonym silnikiem hamuje tak samo. Właśnie
    sprawdziłem - na przewodzie podciśnienia jest zawór zwrotny. Zatem
    skuteczność hamulców napewno niezależna jest od pracy silnika

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik